Vraag

Smartlife stopt na een paar seconden

• 17 september 2018
  • 4 reacties
  • 147 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds gisteren krijg ik de melding “ App toegang geblokkeerd”. Zie onderstaande afbeelding. Ik log dan uit en weer in. Na een paar seconde krijg ik weer dezelfde melding. Weet iemand hoe dit komt?

4 reacties

Badge
Hoi John,
Wij hebben deze melding sinds kort vaker gezien maar vervelend dat ook jij niet kan inloggen. Wat kan helpen is de SmartLife box herstarten. Voordat je dat doet, haal tijdelijk alle netwerkkabels uit het modem behalve die van de SmartLife box, zodat alleen de SmartLife box rechtstreeks is aangesloten. Wacht 30 minuten en sluit alle kabels weer aan en controleer of je weer kan inloggen.
Daarnaast zijn wij aan het onderzoeken hoe deze melding ontstaat, wij zouden hiervoor graag contact met je opnemen om dit probleem verder te onderzoeken.
Zou je ons hierover willen bellen op nummer: 0800 0201611
Reputatie 1
Hallo Paul.

Ik ga het vanavond proberen. Laat het je weten of het lukt. Ik zal jullie hierover bellen.

Gr. John
Reputatie 1
Hallo Paul,
Ik heb jouw advies opgevolgd. Het duurde even voordat de Smartlife box opnieuw was geinstalleerd. Maar vanochtend deed de app het weer.
Ik ga een paar dagen weg, maar zal volgende week even bellen over mijn ervaringen.
Nogmaals bedankt.

Gr. John
Badge
ah fijn dat het gelukt is voordat je een even weggaat. Bedankt voor je berichtgeving en een paar fijne dagen toegewenst!

Reageer