Vraag

Smartlife storing

Beste forumleden,

Vandaag lag mijn smartlife eruit. De smartlife box begon zelf opnieuw op te starten en na 20 deed alles het weer. Nu viel me op dat er een apparaat van Miele was toegevoegd terwijl ik niks gedaan heb. Heeft iemand ook dit probleem gehad?

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hallo @M.p , Smartlife box start opnieuw op en vervolgens staat er een onbekend apparaat in een ruimte. Enige mogelijkheid die je dan hebt is om het apparaat te verwijderen uit deze ruimte. Natuurlijk niet fijn om dit te ervaren. Werkt alles nu wel weer goed?
Mocht dit vaker voor gaan komen ( wat natuurlijk niet de bedoeling is)willen we je verzoeken om contact met ons op te nemen. Dan kijken we vanaf afstand even mee wat er dan precies fout gaat.
De smartlife box werkt weer. Het is wel vreemd dat er zomaar een apparaat is toegevoegd. Kan dit van buiten af?
Beste @KPN Smartlife, Ik probeer steeds de onbekende apparaat te verwijderen maar komt opnieuw terug. Weet je misschien wat het kan zijn? Bij fabrikant staat miele.
Reputatie 3
Badge +1
Vervelend dat dit apparaat telkens weer terug komt terwijl je de app op je Smartphone weer opnieuw hebt geïnstalleerd en alle handelingen opnieuw hebt ondernomen. Wellicht dat het hier om een softwarematig probleem gaat waarvoor verder onderzoek nodig is. Ik wil je dan ook vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen (0800-0201161).

Reageer