Vraag

Uitbreidingen met Logitech?

Reputatie 2
Badge +1
Al enige tijd zie ik op de website van Smartlife staan dat er diverse uitbreidingen mogelijk zijn waaronder een uiting van Logitech. Ik kan op geen enkele manier iets vinden via de website van KPN welk type afstandsbediening ik moet hebben. (https://www.kpn.com/smartlife/uitbreidingen.htm)
Op de website van qivicon log ik in om te kijken of niet stiekem wat nieuwe merken mee doen, helaas geen Logitech. Ik heb het ooit als verbeter idee aangedragen wat positief werd opgepakt, maar hoe zit het nu?

Het zou mooi zijn als dit erbij staat, want dit zou dan tweeledig werken, enerzijds je iTV, TV en audioinstallatie, anderzijds je lampen of andere toekomstige dingen die erop kunnen reageren.

Ik ben benieuwd wanneer dit gaat komen.

3 reacties

Tot nu toe wordt hier nog niet mee getest.
Ik verwacht ook niet dat dit snel zal gaan gebeuren.
Ik zal het voor u nog een keer doorspelen naar de juiste personen zodat ze hier nog een keer naar kunnen kijken.
Reputatie 2
Badge +1
Hoi,

Ik doelde eigenlijk op de afstandsbediening van Logitech waarmee je bijv je domotica van KPN zou kunnen besturen... lampen dimmen als je een film gaat kijken etc... deze ideeën had ik op het oude forum aangedragen..

gr Werner
Hoi Werner,

KPN SmartLife is altijd bezig met het testen van nieuwe producten die we toe kunnen voegen aan ons systeem. Zodra er nieuwe producten beschikbaar komen komt dit op de Uitbreidingen-pagina te staan. Momenteel zijn we aan het testen met een Logitech camera.
Een datum waarop de integratie beschikbaar is is op dit moment onbekend.

Reageer