Welkom op het

KPN Forum

Recent online

Up To Data Panel / SmartLive

Reputatie 6
Badge +10
  • 23-03-2016 heb ik begrepen van Up To Data Panel

dat er een nieuwe test komt met KPN smartlive

daarvoor moest ik een mail steuren naar kpn-smartlife@kpn.com

waneer komt daar dan een terugkopeling op ?

• 6 reacties

Reputatie 6
    Badge +10
    Hi Francois,

In de uitnodiging stond: 

... Stuurt u in dat geval a.u.b. een e-mail naar mailto:kpn-smartlife@kpn.com, met in de onderwerpregel “Ik kom graag in aanmerking om te testen”. In mei krijgt u dan nadere informatie.

In mei dus :D

Reputatie 6
    Badge +10
    Dankjewel voor de opheldering
    Reputatie 6
    Badge +10
    wanneer krijgen we nadere informatie
    het enige wat ik gehoord heb dat er een vertraging is opgelopen
    en veder heb ik nix meer vernomen

kan iemand mijn iets toelichten ?
    Reputatie 3
    Badge +2
    Er komt vooralsnog geen nieuwe testfase meer. Mocht deze er wel weer komen zullen we je zeker weer meenemen in de mailing.
    Reputatie 3
    Badge +1
    Hoi Maarten,
    Het is nogal stil als het gaat om testen, de laatste update die ik heb gehad heeft ook veel mogelijke apparaten die je kan koppelen doen verdwijnen.
    Daarnaast was in de laatste update de Anna verdwenen, welke ik met programma en al opnieuw moest installeren. zijn deze signalen bekend?
    Reputatie 3
    Badge
    Momenteel staan er geen testen gepland waarop ingeschreven kan worden. Het kan een keer zijn voorgekomen dat er nav een test meer apparaten zichtbaar waren, die zijn na de test weggehaald. Zodra er nieuwe apparaten beschikbaar komen laten we dat weten.
    Het verdwijnen van de Anna programma's is natuurlijk vervelend en is niet de bedoeling, we horen het graag mocht dat nog een keer gebeuren.

Reageer