Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Vraag

Valse alarmmeldingen

Reputatie 3
Badge
Hoi, als lid van het testteam heb ik het afgelopen jaar al 4 keer een foute alarmmelding gekregen, steeds ten gevolge van eenzelfde bewegingssensor die aanslaat terwijl er niets te zien is: in de nacht, overdag, er is geen peil op te trekken. Heel erg vervelend natuurlijk zeker in de nacht: je schrikt je rot. Van alles al geprobeerd (geen spinnen etc, er zijn geen huisdieren, batterij vervangen) . Niets helpt: iemand nog suggesties? Of toch maar via klantenservice nieuwe sensor vragen?

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +8
Ik heb aan mijn stal een dag-/nachtsensor zitten waarop de buitenlamp werkt vanaf dat het duister wordt, deze is ook al eens vervangen...
Of uw sensor is niet meer goed ingesteld ff checken of het bijgesteld kan worden of deze moet vervangen worden. Het is en blijft techniek en techniek kan slijten.
Reputatie 3
Badge +2
Je kunt proberen om deze opnieuw te koppelen. Werkt dit niet? Neem dan contact op met de klantenservice.
Met mijn nieuwe bewegingssensor heb ik tot nu geen problemen ondervonden, dus hopelijk heeft dat het opgelost. Nog meer goed nieuws: sinds vandaag (ik moest opnieuw inloggen: nieuwe update?) werkt de slimme thermostaat Anna weer via de app en daarmee ook de slimme radiatortehermostaten Tom. Goed werk ontwikkelteam!
Reputatie 3
Badge +2
Goed om te horen Peter! We zijn inderdaad bezig met het verbeter van de Comfort functies.

Reageer