Beantwoord

Verbindingsfout

  • 19 december 2018
  • 1 reactie
  • 157 keer bekeken

Als ik buiten huis de smartlife app wil openen, krijg ik steeds de melding "verbindingsfout (foutcode: 99010)" te zien. Nog een keer proberen, opnieuw inloggen, het heeft geen zin. De melding blijft verschijnen. Is hier wat aan te doen?

Er gaat bij mij geen week voorbij of er is wel iets mis met het systeem. Hebben meer mensen hier last van?
icon

Beste antwoord door nachad491 22 december 2018, 10:56

Hallo Erqu,

Wat vervelend dat u dit probleem ervaart. Ik adviseer u om dat Smartlifebox te herstarten. Dit doet u door de stroomkabel voor ongeveer 20 seconden van de stroom af te halen en vervolgens weer aan te sluiten. Hierna blijft u ongeveer 20 minuten wachten en als het goed is zou de foutmelding niet meer verschijnen.
Mocht dit niet de oplossing zijn neemt u dan gerust contact met ons op.

Groeten,
Nachad
Bekijk origineel

1 reactie

Badge
Hallo Erqu,

Wat vervelend dat u dit probleem ervaart. Ik adviseer u om dat Smartlifebox te herstarten. Dit doet u door de stroomkabel voor ongeveer 20 seconden van de stroom af te halen en vervolgens weer aan te sluiten. Hierna blijft u ongeveer 20 minuten wachten en als het goed is zou de foutmelding niet meer verschijnen.
Mocht dit niet de oplossing zijn neemt u dan gerust contact met ons op.

Groeten,
Nachad

Reageer