Welkom op het

KPN Forum

Recent online

Voortgang KPN smartlife

Reputatie 3
Badge
In sept vorig jaar is KPN begonnen met het ontwikkelen van KPN smartlife. Op het forum vind ik het aardig stil omtrent dit onderwerp. Mijn vraag is zijn er nog gebruikers met ideeën. Ik zie toch graag een gebruikers app voor familieleden, die beperkte mogelijkheden heeft Misschien is het moeilijk om te ontwikkelen maar ik heb er wel een idee over. En ik zie graag een optie slapen ipv niet thuis. Met functie slapen kan je enkele functies uitzetten, wat prettiger is voor een toiletbezoek midden in de nacht. En de thuisoppas hoeft ook niet geactiveerd te zijn als je slaapt. Ook met het oog op energiebesparing. Hoop dat er gebruikers zijn met ideeën. En zo de app ontwikkelaars van KPN scherp te houden.

3 reacties

Ik zie geen nieuwe producten omtrent smartlife veilig : sirene met alarmlicht voor buiten hoog aan de voorgevel, draadloze koolstofmonoxidemelder, dome smartcam.

uiteraard liefs draadloos.

Vandaag een product gezien op CNN : een deurbel met camera !! In mijn beleving bellen inbrekers eerst voordat ze hun slag zijn ( laten een merk/teken achter op de deur voor de echte inbrekers ). Als , waar je ook ben aan de deur wordt gebelt en je ziet meteen wie het is en beeld wordt opgeslagen zou dat een toegevoegde waarde zijn voor veiligheid

Ps: waar blijft de andere nieuwe producten voor veiligheid ( zie ook fiber.nl )
optie: in app.een knop om draadloze sensors af te zetten als thuis ben

Reageer