Vraag

Waardeloze service van KPN Smartlife

  • 31 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 372 keer bekeken

Wat een ongelooflijk waardeloze service van KPN Smartlife. Moet zomaar plots inloggen. Juiste wachtwoord accepteert systeem niet. 2 x nieuw WW aangevraagd. NUL reactie van KPN. Vandaag om 11:52 uur Chat met KPN Smartlife gestart. [i]Antwoord: Welkom je chat met Jacques. Ik lees je bericht even door, heb je een momentje voor mij. Nu, 21:50 uur, na "momentje" van ca. 10 uur, nog steeds geen reactie. Wat is dit voor handelwijze? ????????????????????

2 reacties

Hi Robert, heel vervelend dat je ons niet kon bereiken via de chat. Probeer een andere browser als zoiets weer voorkomt. Ook zijn we maandag tm vrijdag van 08:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur bereikbaar via de telefoon.
correctie: maandag tm vrijdag van 08:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-16:30 uur bereikbaar via de telefoon.

Reageer