Vraag

Wachtwoord reset Smartlife

  • 2 december 2018
  • 3 reacties
  • 113 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

graag zou ik een wachtwoord reset uitvoeren van mijn smartlife account. Deze heb ik na het omtvangen, nooit geactiveerd. Helaas is er op de website nergens een mogelijkheid om mijn wachtwoord te resetten en ook niet in de app.

Ik hoor graag spoedig van jullie.

mvg, Roland

3 reacties

Badge
Goedemorgen @rhaak88,

Als je jouw KPN SmartLife account nog moet activeren kan je de e-mail gebruiken: Account activeren & Installeren. Via de link in deze mail kom je op een pagina terecht waar je een wachtwoord kan maken.
Indien dit al gebeurd is kan je in het inlogscherm van de KPN SmartLife-app op 'wachtwoord vergeten' klikken.
Mocht bovenstaande niet lukken, dan ontvang ik graag jouw e-mailadres zodat ik de mail opnieuw kan sturen en kan kijken waar het precies misgaat.

Veel succes en plezier met het installeren en gebruiken van KPN SmartLife!

Groet,
Paul
Dag Paul,

die mail was al een half jaar geleden verzonden, dus werkte niet meer. Die wachtwoord reset via de app heb ik inmiddels gevonden, dus bedankt voor de tip! Hiermee is het opgelost

groet, Roland
Badge
Hallo Roland,

Bedankt voor je bericht en fijn dat je het hebt kunnen oplossen.

Groet,
Paul

Reageer