Beantwoord

0800 0402 niet bereikbaar voor bevestiging opzegging

  • 26 November 2022
  • 12 reacties
  • 163 keer bekeken

Dag, 

inmiddels sta ik 2 uur (!!!) in de wachtrij om een medewerker te spreken. Ik heb op 11 oktober 2022 mijn TV abonnement opgezegd, maar ik krijg tot mijn verbazing gewoon een factuur over december toegestuurd. Ik wil een bevestiging van mijn opzegging en dat de factuur van december gecrediteerd wordt. KPN, get your shit together! 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 2 December 2022, 16:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@Hiexxx 

Het is helaas heel erg druk en ook KPN heeft personeel tekort.

Je kan het zo wie zo in MIJNKPN zien.

 

Hoe heb je het opgezegd?

Via MIJNKPN? Zo ja, heb je dan het winkelwagentje ook gedaan en bevestigd? 

Je krijgt meestal binnen 30 minuten een mail (na bevestiging staat 15 minuten, maar meestal is dat iets later of eerder)

 

P.S.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

En probeer het ook een beetje netjes te houden. (waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt)

 

Je kan ook op een moderater wachten (KPN medewerker)

Vul in dat geval je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in, dan kan de moderater het snel nakijken en erop terugkomen (kan enkele dagen i.v.m. drukte duren). 

 

Reputatie 7
Badge +6

Op welke manier heb je dan opgezegd? Hoe is de opzegging bevestigd? Heb je ook een opzegbevestiging ontvangen? 

Ik heb op 11 oktober 2022 een mail ontvangen van KPN genaamd “gegevens opzegging”. Daarin staat dat de opzegging nog verwerkt moet worden en dat ik daarvoor gebeld word door een 088 nummer. Toen dat nummer mij belde, hoorde ik niks aan de andere kant van de lijn. 
 

Vervolgens krijg ik een factuur over de maand december. De opzegging is kennelijk dus nog niet verwerkt. En zoals gezegd is KPN niet te bereiken. 

 

Nog tips? 

Reputatie 7
Badge +20

@Hiexxx 

KPN is helaas moeilijker bereikbaar door personeelsgebrek.

En op zaterdag tot 17.00 uur en daarna maandag vanaf 8 uur via 0800-0402 gratis.

 

Wat ik ook voorstelde, vul je profiel gegevens van dit forum zo compleet mogelijk in.

Alleen de moderater (KPN medewerker) kan die zien.

Na een paar dagen krijg je dan een reactie van de moderater (helaas ook heel erg druk).😉

Reputatie 7
Badge +7

 

 

Nog tips? 

Zoals gezegd, opzeggen kan online via MijnKPN.

Reputatie 7
Badge +6

Nog tips? Wat @emielstroeve zegt, zelf opzeggen via MijnKPN. 

Maar ik heb het toch opgezegd online via kpn? 
Het probleem is juist dat ik geen bevestiging krijg van de opzegging. 

Reputatie 7
Badge +7

Maar ik heb het toch opgezegd online via kpn? 
Het probleem is juist dat ik geen bevestiging krijg van de opzegging. 

Heb je opgezegd via MijnKPN of heb je een mailtje gestuurd? 

Via MijnKPN

Reputatie 7
Badge +20

Maar ik heb het toch opgezegd online via kpn? 
Het probleem is juist dat ik geen bevestiging krijg van de opzegging. 

 

Heb je het profiel in dit forum al compleet ingevuld?

Dan kan een moderater (medewerker KPN) het voor je nakijken en erop terugkomen.

Ga ik doen, bedankt! 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Hiexxx en welkom op het forum! Ik zie dat je al wat hulp van de community hebt gehad, dank allen. 😄 Je forumprofiel is nog leeg, maar als je online hebt opgezegd kan de verwerking van de opzegging uiterlijk 4 weken duren. Dit staat ook bij de online opzegging vermeld. In de mail die je hebt ontvangen met “gegevens opzegging” staat als het goed is dat het sowieso opgezegd wordt per de wensdatum die je hebt doorgegeven. Het kan kloppen dat je nog een factuur hebt ontvangen. Het systeem houdt geen rekening met toekomstige opzeggingen, maar zodra alles opgezegd is en je de bevestiging binnen hebt, dan ontvang je een slotfactuur waarin je alle teveel betaalde abonnementskosten weer terugkrijgt. 🙂

Ik kan opzeggingen niet doorvoeren, maar je kunt altijd nog bellen.

En op zaterdag tot 17.00 uur en daarna maandag vanaf 8 uur via 0800-0402 gratis.

Vraag naar de afdeling opzeggingen, dan kan het wellicht wat sneller doorgevoerd worden. Ze zijn bereikbaar van 8:00 - 17:00 op zaterdagen en van 8:00 - 18:00 doordeweeks!