Beantwoord

403-10146_64 error bij 1 specifieke opname

  • 23 January 2022
  • 17 reacties
  • 120 keer bekeken

Ik krijg bij 1 specifieke serieopname 403-10146_64 error bij alle onderliggende opnames. In dit gevan ‘Blokhuis extra’  7 opnames.

Kan dit issie opgelost worden?

Zowel op ‘ het kastje’ als via www. Alles/overal al een x reset. Alles bedraad. Alles ge-updated.

 

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 27 January 2022, 17:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ik krijg bij 1 specifieke serieopname 403-10146_64 error bij alle onderliggende opnames. In dit gevan ‘Blokhuis extra’  7 opnames.

Kan dit issie opgelost worden?

Zowel op ‘ het kastje’ als via www. Alles/overal al een x reset. Alles bedraad. Alles ge-updated.

 

 

 

Zie hier, is dit bij jou van toepassing?

 

Welke KPN tv decoder heb je?

Om welke zender gaat het?

Welk programma heb je opgenomen en op welke zender? 

Zie hier, is dit bij jou van toepassing? Neen.

 

Welke KPN tv decoder heb je? Is dat van toepassing als het ook op https://tv.kpn.com/ van toepassing is? HMB2260

Om welke zender gaat het? NPO2

Welk programma heb je opgenomen en op welke zender? Zoals reeds vermeld: Blokhuis extra

Reputatie 7
Badge +20

Zie hier, is dit bij jou van toepassing? Neen.

 

Welke KPN tv decoder heb je? Is dat van toepassing als het ook op https://tv.kpn.com/ van toepassing is? HMB2260

Om welke zender gaat het? NPO2

Welk programma heb je opgenomen en op welke zender? Zoals reeds vermeld: Blokhuis extra

 

Vul je gegevens compleet in.

In je account van dit forum (als je dat nog niet gedaan hebt).

Een moderater (medewerker KPN) kan het dan voor je nakijken en erop terug komen.

Tot nu toe is het altijd wachten op een moderator ;)

Thx.
Fijne avond.

Reputatie 7
Badge +20

Tot nu toe is het altijd wachten op een moderator ;)

Thx.
Fijne avond.

 

Helaas hebben moderaters het heel erg druk.

Hierdoor kan het soms een paar dagen duren.

Hopelijk komt een moderater hier snel op terug. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Martin-66, alle 7 opnames dus? En op de tv exacte foutmelding als via ITV Online? Want als het alle opnames betreft vermoed ik dat er ergens iets niet goed gaat. Wil nog graag even de antwoorden op mijn vragen en dan ga ik het verder uitzoeken. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Martin-66, alle 7 opnames dus? En op de tv exacte foutmelding als via ITV Online? Want als het alle opnames betreft vermoed ik dat er ergens iets niet goed gaat. Wil nog graag even de antwoorden op mijn vragen en dan ga ik het verder uitzoeken. 

 

@Bart_Z “op mijn vragen” wat bedoel je?

Reputatie 7
Badge +20

Of het alle 7 opnames betreft? En of de foutmelding ook via ITV Online in beeld komt. 

Alle opnames idd.

Foutmelding via kastje is iets anders [ STB-zap-01] maar kunt er ook daar niets mee.

Reputatie 7
Badge +20

@Martin-66, dat is wel balen zeg. Zie ook dit topic over STB-Zap-01. Als niets helpt is de opname niet meer te herstellen. :({

Maar ook niet te verwijderen. Kan er dus echt niets mee.
Houd ie dan wel ruimte ‘vast’ op/van mijn totale ruimte die ik beschikbaar heb om op te nemen?

Reputatie 7
Badge +20

Welke foutmelding krijg je bij het verwijderen?

Inmiddels zijn ze vanaf de browser wel te verwijderen. Maar dat is niet wat ik wil, uiteraard...
 

Reputatie 7
Badge +20

Als je ze vanaf de browser hebt verwijderd, dan kan je de ontvanger resetten, dan zijn ze daar ook weg. Dan wordt de ontvanger gesynchroniseerd. 

Je kunt ze dus niet herstellen?

Reputatie 7
Badge +20

Nee, met deze foutmelding niet helaas. Anders had ik dat graag gedaan.