Beantwoord

4K pakket (tijdelijk) uitgezet, mail over TV ontvanger terugsturen. Gaat dit goed?

  • 1 February 2023
  • 7 reacties
  • 202 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +6

Ik heb vandaag het 4K pakket uitgezet. Helaas is het pakket het momenteel niet meer waard om erbij te houden.

Nu krijg ik een mail gelijk erachteraan dat ik de TV ontvanger moet terugsturen. Ik heb 2x een VIP5202 staan. Dit moet een foutje zijn hopelijk?

 

 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 4 February 2023, 20:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@Sebas14 

Volgens mij klopt dat niet.

Vul je profiel gegevens zo compleet mogelijk in (als je dat nog niet hebt gedaan) en wacht op een moderater (KPN medewerker).

Kan een paar dagen duren i.v.m. de drukte.

Reputatie 6
Badge +6

We wachten het netjes af @joop2011 

Alles is ingevuld.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Sebas14! Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb het voor je nagekeken. En ik heb er geen antwoord op. Deze valt onder de noemer “dat is apart!”. 

Je mag het verzoek negeren. 

Ik heb een notitie voor je achtergelaten in het systeem. Hierdoor zou je geen herinnering moeten krijgen over het terugsturen. 

Als dit toch het geval is, of als je een andere melding krijgt, laat het dan hier weten!

Reputatie 6
Badge +6

Okee bedankt @Bram_ 

Ik zal het verzoek negeren. Als er weer wat geks voorkomt, meld ik me 😊

Reputatie 6
Badge +6

Ik heb vandaag inmiddels ook een brief met daarbij een retourdoos ontvangen via de post. Ik zal bij deze ook het zien als een 'aparte zending' en zal het negeren en netjes wegleggen in de la 😊

Reputatie 6
Badge +6

Beste @Bram_ , ik heb toch vandaag een herinnering gekregen via de mail. Zie hieronder:

 

Reputatie 7
Badge +21

Wat vervelend dat je opnieuw een mail hebt ontvangen hierover. Ik zal het doorgeven aan onze logistieke afdeling. Onze excuses voor de verwarring.