Beantwoord

Aan/uit en apps knoppen op de afstandsbediening doen het niet meer

  • 1 April 2023
  • 9 reacties
  • 113 keer bekeken

Wij hebben sinds kort KPN met een nieuwe afstandsbediening. Nu doen ineens de aan/uit knoppen het niet goed en ook de 3 knoppen: apps, netflix en disney doen het ook niet meer.

Is het nu al kapot?

is het ontregeld?

ik heb de afstandsbediening al een keer weer gekoppeld/afgestemd. maakt geen verschil. 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 4 April 2023, 12:01

Bekijk origineel

9 reacties

Hier het zelfde probleem met de ab. Knoppen Netflix, Disney, zoeken, gids, apps doen allen niet wat je zou verwachten. 

Reputatie 7
Badge +20

Welke KPN tv ontvanger heb je?

 

Heb je de batterijen al vervangen?

 

Nieuwste type met zwarte achterzijde, tv+

 

Rest van knoppen doet het gewoon, lijkt me niet aan batterijen te liggen. Net een maandje actief hier, de snelknoppen hebben nooit gewerkt. 

Vrouwlief is zwaar ontevreden, voorlopig geen verandering ten goede, hopenlijk snel diverse aanpassingen. 

 

Doet ie het bij jou wel Joop2011?

Reputatie 7
Badge +20

@Makkie88 

Zoals je in mijn handtekening kan zien, heb ik nog de Arcadyan HMB2260 en de Arris 2952.

De nieuwe DIW7022 heb ik nog niet.

 

Vul je profiel gegevens zo compleet mogelijk in van dit forum.

Dan kan een moderator (KPN medewerker) het voor je nakijken.

I.v.m. drukte kan dit een paar dagen duren.

 

Misschien kan iemand die de DIW7022 heeft je verder helpen. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @naammarine & @Makkie88, beide precies hetzelfde probleem met bepaalde knoppen begrijp ik. 

Heeft de afstandsbediening al een reset gehad? Want dat is mij nog niet duidelijk. Blijft het probleem bestaan nadat die weer opnieuw gekoppeld is?

@Bart_Z ja reset/opnieuw koppelen werkt maar helpt niet. Volume knoppen nu ook uitgevallen…

Reputatie 3
Badge

Heb je meerdere boxen?

Misschien kan je van AB wisselen om te kijken of hetzelfde gebeurt

Nee 1 box 1 ab

Reputatie 7
Badge +20

Dan lijkt alles geprobeerd, op onze site kun je een nieuwe afstandsbediening aanvragen. 

Reageer