Beantwoord

AB van kpn

  • 28 January 2019
  • 7 reacties
  • 154 keer bekeken

ik heb gisteren een nieuwe tv gekocht ,maar nu werkt de afstandbediening van kpn niet op de nieuwe tv . moet ik nu een andere bestellen .
icon

Beste antwoord door PeterG 28 January 2019, 17:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Onze afstandbediening kan bepaalde functies overnemen. Dan moet je denken aan geluid en bronkeuze.
Wat werkt er precies niet, Ben?
het werkt helemaal niet , omdat het model nummer van de tv niet in het menu staat . dus ik kan alleen de zenders bedienen .
Hoi Ben. Ik neem aan dat je nu een ander merk televisie hebt dan daarvoor. Op het oude merk is je KPN-afstandsbediening nog ingesteld.

Je zegt dat het nieuwe merk niet bekend is bij KPN. Wat is het merk wat je nu hebt?

En welke afst.bed. heb je nu van KPN? Nog zo'n korte met groene knoppen i.h. midden?
hallo peter ,ik heb de nieuwe AB die lange witte . met code D3 onder de batterij . en het merk van de tv (LG)kent hij wel maar het model NR(43uk6400plf) staat er nergens tussen .
Nee, op model kijk ik nooit. Gewoon de LG codes uitproberen. Daar zit er zéker eentje tussen die op dat model werkt (volume up/down/mute, tv aan/uit, ingangskeuze.)

Maarrr, je kunt eerst de snelcode voor LG uitproberen. Houdt de menu-knop 5 sec. ingedrukt. Toets 13 in. Houdt de tv-standby-knop ingedrukt totdat de tv uitgaat (kan even duren!).

Lukt dat niet dan 'gewoon' de merk-codes gebruiken (dan dus met de stop-knop, zie uitleg)

Houdt de stop-knop 5 sec. ingedrukt totdat led knippert. Typ eerste LG code in. Led knippert 2 X. Probeer de functies. Niet? Dan procedure met volgende code.

  • 633
  • 630
  • 638
  • 502
  • 486
Evt ook nog deze codes
  • 9164
  • 602
  • 9163
  • 641
  • 629
  • 463
  • 481
  • 642
  • 637
  • 9160
  • 9166
  • 483
  • 833
  • 9209
  • 678
  • 424
dank u Peter , nu werkt de AB . gelijk het eerste nr was raak.
Top! Fijn dat het opgelost is!