Beantwoord

Abbonementsnummer en pincode kwijt

  • 14 June 2021
  • 29 reacties
  • 1920 keer bekeken

Reputatie 1

Beste kpn,

Ik kan mijn abbonementnummer voor interactieve tv nergens vinden ik heb het via mijn kpn en de service tool geprobeerd enniks wil werken.. Kunt u mijn abbonementnummer niet via de SMS naar mij toesturen?

Alvast bedankt. 

Mvg Linda

icon

Beste antwoord door Linda7 15 June 2021, 14:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Linda7, je kunt dit ook vinden op de tv ontvanger onder menu-instellingen-informatie  

Ook is dit te vinden n je mijnkpn onder: producten- thuis- informatie&instellingen.

 

Reputatie 1

Ik heb mijn abbonementsnummer gevonden!! Alleen nu mijn pincode nog.. Via tools doet hij het niet hoe kan ik dit wijzigen? Ik weet mijn pincode niet meer

 

Mvg Linda 

Reputatie 7
Badge +10

Dit vind je in mijnkpn onder producten-thuis-iTVpincode wijzigen. 
Let op, het kinderslot moet je, indien je dat wil, weer uitzetten. De stappen staan beschreven. 
 

 

Reputatie 1

Hij zegt dat ik niet verbonden ben met kpn maar ik zit gewoon op de wifi.. Ik snap er niks van 

Reputatie 7
Badge +10

Hij zegt dat ik niet verbonden ben met kpn maar ik zit gewoon op de wifi.. Ik snap er niks van 


Probeer het via de kpn ontvanger onder menu-instellingen-pin&privacy 

Reputatie 1

Dat heb ik geprobeerd ook, dan moet je dus je huidige pincode invoeren en die weet ik niet.. Is er niet een standaard code van kpn? 

Reputatie 7
Badge +10

Dat heb ik geprobeerd ook, dan moet je dus je huidige pincode invoeren en die weet ik niet.. Is er niet een standaard code van kpn? 


Je kunt kiezen voor pin vergeten, hierna kun je een QR code scannen. Lukt dat? 
Lukt het niet, kun je KPN altijd gratis bellen voor snelle hulp; 0800-0402 

Reputatie 1

Het lukt inderdaad ook niet om de QR code te scannen als ik de site intoets wat hij aangeeft.. Morgen maar bellen dan.. 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +10

Probeer eens via de browser van je telefoon, dus niet de servicetool gebruiken, in te loggen op mijnkpn

Reputatie 7
Badge +24

Probeer het dan eens op de laptop of pc. 

En geen VPN of iets dergelijks gebruiken.

Reputatie 1

@Nick83 ik heb het ook op de laptop geprobeerd en hier zegt hij ook dat ik niet ben verbonden met kpn, ook hier is hij wel verbonden met de wifi..

 

Mvg Linda 

Reputatie 1

@Anneke-Anna ik heb het ook geprobeerd op mijn kpn, hij wil het niet openen hij blijft laden.. 

 

Reputatie 7
Badge +10

Kan het zijn dat je met Tele2 verbonden bent? Ik zie dit staan op je afbeelding. Je zit dan volgens mij niet op het kpn netwerk. Kan me vergissen, dat de wifi wel op het kpn netwerk zit. 

Reputatie 1

Mijn telefoon abbo is tele2 en wifi en tv is kpn, hoe moet ik daar dan op komen? 

Reputatie 1

Ik zit wel gewoon op de kpn wifi met mijn telefoon

Reputatie 7
Badge +10

Ik zit wel gewoon op de kpn wifi met mijn telefoon

Helder, ik vergiste me. 

Reputatie 1

@Anneke-Anna ik wil je hartelijk danken voor al uw hulp, ik ga morgen gewoon even bellen met kpn. Ik heb het nu opgegeven, ik ben al 2 uur bezig ermee.. 

Reputatie 7
Badge +10

@Anneke-Anna ik wil je hartelijk danken voor al uw hulp, ik ga morgen gewoon even bellen met kpn. Ik heb het nu opgegeven, ik ben al 2 uur bezig ermee.. 

Graag gedaan, komt vast goed. 👍


Mocht je nog verder willen kijken, er moet sowieso een e-mail verstuurd zijn vanuit KPN aan het begin van je abonnement met en je abonnementsnummer en nog een aparte mail met de pincode. 

Reputatie 1

@Anneke-Anna die email heb ik niet meer heb in mijn email gezocht maar niet te vinden helaas... Hopelijk kunnen ze een nieuwe pincode geven als ik morgen bel..

Reputatie 7
Badge +24

@Anneke-Anna die email heb ik niet meer heb in mijn email gezocht maar niet te vinden helaas... Hopelijk kunnen ze een nieuwe pincode geven als ik morgen bel..

Nee, dat kunnen ze niet. 

Reputatie 1

@Nick83 kunnen ze niet? Hoe moet ik het dan doen? Ik heb vanalles geprobeerd! En een nieuw kastje? Dat kastje is ook al oud.. 

En een nieuw kastje?

Pincode staat niet op het kastje. Volgende kastje, zelfde code.

Een MODERATOR (iemand van kpn) heeft hier nog wel eens, meermaals, een pincode via een PB op het forum doorgegeven. Dat zou nu ook moeten kunnen lijkt mij.

Dus is het even wachten tot er iemand komt.

Vul je vast je gegevens in in je forumprofiel (niet hier in het topic vermelden ivm privacy).

(PB=Privébericht)

Reputatie 1

@PeterG Ik heb forum profiel ingevuld.. Hopelijk kan iemand mijn pincode in een pb sturen. Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +24

En een nieuw kastje?

Pincode staat niet op het kastje. Volgende kastje, zelfde code.

Een MODERATOR (iemand van kpn) heeft hier nog wel eens, meermaals, een pincode via een PB op het forum doorgegeven. Dat zou nu ook moeten kunnen lijkt mij.

Ja, maar het systeem is veranderd. Vroeger was de pincode gewoon in te zien. Tegenwoordig niet meer. Je moet hem resetten, dan zie je hem even. Als je de pagina sluit is die weg. Ik denk dat een KPN medewerker hem ook niet kan inzien. Misschien kan een KPN medewerker de reset uitvoeren en hem dan doorgeven.

Reputatie 7
Badge +24

@Nick83 kunnen ze niet? Hoe moet ik het dan doen? Ik heb vanalles geprobeerd! En een nieuw kastje? Dat kastje is ook al oud.. 

Er moet uitgezocht worden waarom het bij u niet werkt. Want het hoort gewoon te werken.

Ik heb al iets gezegd over VPN, dat heeft u niet?