Beantwoord

Afstandsbediening TCL 55c645 koppelen lukt niet

  • 30 May 2023
  • 9 reacties
  • 438 keer bekeken

Reputatie 1

Beste,

 

Het koppelen van een TCL 55c645 lukt niet via de geboden manieren. Is er een andere methode die hier niet staat en/of kan KPN de serie TV’s toevoegen aan de lijst met code’s.

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 2 June 2023, 18:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hallo @Woody2020 

 

Misschien helpt dit je: TCL code afstandsbediening koppelen | KPN Community

Reputatie 1

Ha Nic,

 

Dank voor je reactie en uitleg. Helaas nog geen koppeling.

 

mvgr,

Marcel

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Woody2020! We willen zoveel mogelijk tv's met onze afstandsbediening kunnen koppelen. Dit lukt helaas niet voor alle types. Ik zie aan de link van @Nicj56 dat daarin alle codes staan die ook in onze pdf met codes voor het koppelen van de afstandsbediening staan. 

Als je alle codes voor je merk geprobeert hebt maar het lukt niet, kan het zijn dat je toch de meegeleverde afstandsbediening van je TCL zult moeten gebruiken. 

Reputatie 1

Beste Bram, 

Ben met een collega in gesprek geweest, zij gaan bij de fabrikant de code hiervoor opvragen.

 

Hoop dat het goed komt.

Groet, Marcel

Reputatie 7
Badge +17

@Woody2020 als je die code krijgt, zou je die dan hier willen delen? Dan markeer ik die als antwoord in het topic. En kijk ik of ik aan onze kant iemand kan vinden om die code op de lijst te zetten. 

Reputatie 6
Badge +6

Geen idee of het helpt (ik denk het eigenlijk niet) maar ik kwam dit toevallig tegen op de TCL website: TCL Android TV Remote Codes.

@Woody2020, heb jij nog iets ontdekt?

Reputatie 1

Ha Arjen,

 

Dank hiervoor, nog geen idee of het helpt. 

En nee van KPN had ik meer verwacht. Geen reactie meer gekregen.

Fijne dag, Marcel

Reputatie 6
Badge +6

Een collega zou toch zelf contact opnemen met de fabrikant?

Reputatie 1

Tussen zeggen en doen zit soms een hele wereld in. Zeg niet dat hij niks gedaan heeft, kan ook aan TCL liggen die geen codes vrijgeven

Probeer het ook eens bij support van KPN😁

Groet, Marcel