Beantwoord

Al mijn opgenomen programma's zijn verdwenen na omruilen ontvanger

  • 7 December 2022
  • 5 reacties
  • 227 keer bekeken

Badge

Vandaag heb ik mijn oude tv ontvanger ingeruild voor een nieuwe. Nadat de nieuwe weer geïnstalleerd was (ging allemaal vanzelf, hoefde ook geen pin in te voeren etc), ontdekte ik dat al mijn opgenomen series en films waren verdwenen. Allemaal. Daarvoor in de plaats stonden een serie programma's in de opnamelijst die ik nooit kijk en zeker nooit opneem (gewoon mijn smaak niet). Hier baal ik flink van. Weet iemand of die opnames terug te krijgen/vinden zijn? Want ze moeten toch ergens bij kpn op een server staan ofzo?

icon

Beste antwoord door Izaak Slagt 13 December 2022, 10:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Dan heeft u een ontvanger ontvangen waar de gegevens van de vorige gebruiker nog instaan. Dit is slordig en een foutje van de KPN, maar dat gebeurt af en toe weleens.  De KPN zal nu de ontvanger op afstand moeten resetten zodat u met uw gegevens kan aanmelden. De opnames zullen dan ook weer zichtbaar zijn.

U kunt alvast uw profiel invullen met uw gegevens en dan wachten tot een moderator dit topic oppakt. De gegevens zijn alleen zichtbaar voor KPN medewerkers. 

Of U kunt bellen met 0800-0402

Badge

Dankjewel, Dreetje :-)

Reputatie 7
Badge +19

@Izaak Slagt Hi Izaak, goed om te zien dat je al op weg geholpen bent door Dreetje. Het is druk op dit moment, waardoor we als moderator niet eerder bij je topic zijn aangekomen.

Zo te lezen is 't niet helemaal gegaan zoals het hoort met je nieuwe tv-ontvanger. Ik kijk graag even mee. Fijn dat je je gegevens al in je profiel hebt gezet! Vul je alleen bij ‘persoonlijke opmerkingen’ nog het serienummer in van je nieuwe tv-ontvanger? Deze vind je op de sticker van de tv-ontvanger. Geef je me een seintje zo gauw je 'm hebt ingevuld?

Badge

Hoi Alexandra,

Dank voor je reactie. Ik heb gisteren gebeld met de technische dienst en zij sturen een nieuwe (wel schoongemaakte) tv ontvanger op. En die ik nu heb stuur ik dan weer naar de kpn op. Het is dus geregeld.

:-)

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi Alexandra,

Dank voor je reactie. Ik heb gisteren gebeld met de technische dienst en zij sturen een nieuwe (wel schoongemaakte) tv ontvanger op. En die ik nu heb stuur ik dan weer naar de kpn op. Het is dus geregeld.

:-)

 

@Izaak Slagt Ah top, goed om te horen en netjes opgelost 😊👍🏼