Beantwoord

arris vip5202 handleiding

  • 18 October 2019
  • 13 reacties
  • 10935 keer bekeken

Reputatie 1

Is er al een handleiding van de ARRIS VIP 5202. Of is deze gelijk aan de arris 2952 en motorola 1853 en Arcadyan HMB2260! 

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 22 October 2019, 13:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @QuoVadis 

Ik heb hier iets van de site van Arris, maar er zijn dingen die afwijken van deze specificaties:

WiFi zit er niet op, en nog een paar andere dingen, maar dat weet ik niet.

Reputatie 1

Ja dat is mooi, maar de vraag is of de handleiding die voor de arris 2952 geschreven is ook op deze set top box van toepassing is.

Reputatie 7
Badge +25

Hi @QuoVadis, wat wil je graag weten over die nieuwe Arris? Hij werkt softwaretechnisch verder hetzelfde als de andere tv-ontvangers dus de handleiding voor de 2952 zal goed werken voor de nieuwe Arris. Als je een specifieke vraag hebt, laat het vooral weten.

Reputatie 1

hartelijk dank, ja hier kan ik wat mee. Als er afwijkende menu layout of iets dergelijks is dan meldt ik dat op het forum opdat een ieder zijn voordell mee kan doen. 

Reputatie 7
Badge +25

Oké, top. Ik hoor het wel indien er een vraag is. ;)

De afstandbediening werkt met Bluetooth, niet als vanouds met infrarood. Dat betekent dat je je universele afstandsbediening kunt weggooien en meerdere afstandsbedieningen nodig hebt. 

Is dit niet waar? Nou, ik heb er bij KPN naar geïnformeerd, maar het enige antwoord was een dooddoener: “Als de oude apparatuur niet stuk gaat wordt hij niet vervangen en dan blijft hij als vanouds werken” Een goed verstaander begrijpt dat de nieuwe ontvanger dus niet als vanouds werkt, maar dat zegt KPN liever niet hardop.

Mijn vader heeft sinds eind vorig jaar een KPN abbonnement met deze vip5202.

Het vervelende is voor hem dat dit kastje iedere dag weer aangezet moet worden omdat er alleen voor gekozen kan worden dat hij naar standby gaat na 1 of 2 of 4 or 8 uur, dus niet de optie : continue aan.

(waarom zit die menu optie er niet in???)

Iemand een idee zodat hij wel continue aan blijft?

Zitten er an te denken om op ziggo over te stappen en een tv met CI+ te kopen zodat je alleen de tv hoeft aan te zetten.

De knoppen van de VIP5202 zitten op een andere plaats dan de eerdere modellen, zoals de 2952 en dat is voor oudere mensen heel lastig.

Komt er nog een handleiding waarin de afbeeldingen en uitleg overeenkomen met het uiterlijk van de witte 5202?

Ik heb een Arris vip 5202 maar kan er geen radio op aansluiten. Wil muziek via boxen horen. Rien

Reputatie 7

Ik heb een Arris vip 5202 maar kan er geen radio op aansluiten. Wil muziek via boxen horen. Rien

Een Arris 5202 heeft inderdaad geen aux uitgang.

Wel kan je de 5202 met een TosLink kabel aansluiten mits jouw "radio" een TosLink ingang heeft.

Ook zijn er converters zoals deze om TosLink om te zetten in analoog.

 

Paul,

Kun je het modem per optische kabel verbinden met je geluidsset, zodat het geluid weer via mijn boxen loopt via mijn receiver?

TV-ontvanger bedoel ik, sorry...

Reputatie 7

Kun je het modem per optische kabel verbinden met je geluidsset, zodat het geluid weer via mijn boxen loopt via mijn receiver?

De TV ontvangers hebben een TosLink uitgang dus ... ja, dat kan als de geluidset ook een TosLink ingang heeft.