Beantwoord

Arris VIP5202 werkt niet met eigen Asus modem

  • 26 June 2022
  • 21 reacties
  • 260 keer bekeken

Reputatie 1

Het is een verschrikking die Arris VIP5202  werkt alleen met kpn modem..NIET MET EIGEN MODEM

zoveelste flater KPN… en oude firmware terug zetten

ook de kpn modem 12 is een aanfluiting ….. interactieve tv gaat allemaal terug en eigen asus modem erop werkt als een beer met glasvezel

we gaan wel kpnitv app kijken of schotel !!

 

die arris hebben jullie gewoon beveiliging ingestopt…  en waarom???? 

denk je nou echt dat ik met al die zooi ga slepen en bij de buren tv gaat kijken 😂😂😂😂echt die Arris VIP5202 flater eerste klas ...en mag ook niet volgens de wet… met eigen modem hoort dit naar behoren te werken ...KPN ASO !!!!!!!!!!!!!!

en ik ga dit op alle platforms vermelden ...gewoon schandalig wat jullie doen !!!

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 29 June 2022, 11:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Hallo @dannyvdm voordat je verder gaat met lopen schelden en tieren, kijk eens naar onderstaande link inzake gebruik eigen modem. KPN voldoet in dezen aan alle voorwaarden voor vrij modemgebruik. Je moet e.e.a. natuurlijk wèl goed instellen volgens de normen van KPN:

https://www.kpn.com/service/eigen-apparatuur.htm

Succes.

P.S. het was trouwens ook beter geweest een eigen topic te maken voor jouw vragen, want die hebben niets met het topic te maken waarin je jouw vraag gesteld hebt en inbreken in een bestaand topic is ook nog eens tegen de huisregels.

 

Reputatie 1

niks goed instellen ….niks werkt alles gedaan

zit een secure bootloader in !!

het werkt alleen met de modem van kpn ...belachelijk!!!!!!!!

 

eerst verstand van zaken hebben...voordat je wat zegt JAND

Hier werken twee Vip5202, zonder KPN modem, en het werkt perfect. En ik ben niet de enige, zoals Jand aangeeft.

Voordat je jezelf verder belachelijk maakt zou je de toon van de mail beter wat matigen.
 

Hallo.lo @dannyvdm je vind je eigen reacties blijkbaar erg goed omdat je jezelf steeds een like geeft, dat is hetzelfde als jezelf steeds op de borst kloppen, van kijk eens hoe goed ik ben.

 

 

Reputatie 1

Hallo.lo @dannyvdm je vind je eigen reacties blijkbaar erg goed omdat je jezelf steeds een like geeft, dat is hetzelfde als jezelf steeds op de borst kloppen, van kijk eens hoe goed ik ben.

 

 

ach ...weet er meer van dan je denkt...en jij doet voor komen

Reputatie 7
Badge +7

Hallo.lo @dannyvdm je vind je eigen reacties blijkbaar erg goed omdat je jezelf steeds een like geeft, dat is hetzelfde als jezelf steeds op de borst kloppen, van kijk eens hoe goed ik ben.

ach ...weet er meer van dan je denkt...en jij doet voor komen

@dannyvdm Wellicht dat jij er meer van weet dan anderen. Zou kunnen.

Maar dan nog kun je volgens mij best letten op de toon van jouw openingsbericht. Wellicht zijn anderen dan eerder geneigd om jou te helpen bij het beantwoorden van jouw vraag.

Voor TV gebruikt kpn VLAN4 en routed IPtv, heb je dat goed ingesteld?

Voor TV gebruikt kpn VLAN4 en routed IPtv, heb je dat goed ingesteld?

Niet op reageren, hij geeft zelf al aan dat hij het toch beter weet.

Reputatie 7
Badge +20

Voor TV gebruikt kpn VLAN4 en routed IPtv, heb je dat goed ingesteld?

Niet op reageren, hij geeft zelf al aan dat hij het toch beter weet.

 

Helemaal mee eens.

Hij vind zich zelf erg goed en denkt alles te weten.

Gelukkig weten wij beter.😉😀

Voor TV gebruikt kpn VLAN4 en routed IPtv, heb je dat goed ingesteld?

Niet op reageren, hij geeft zelf al aan dat hij het toch beter weet.

Ok, doe ik.

Voor TV gebruikt kpn VLAN4 en routed IPtv, heb je dat goed ingesteld?

Niet op reageren, hij geeft zelf al aan dat hij het toch beter weet.

 

Helemaal mee eens.

Hij vind zich zelf erg goed en denkt alles te weten.

Gelukkig weten wij beter.😉😀

Tja,  hij weet niet alles, maar denk dat.Hij weet immers niet wat hij niet weet😅

Overigens weten wij natuurlijk ook niet alles, maar dat is bij iedereen zo:)

Reputatie 7
Badge +24

Voor TV gebruikt kpn VLAN4 en routed IPtv, heb je dat goed ingesteld?

Dat kan niet op een Asus. Die ondersteund dat niet of niet op de juiste manier.

Ok, is ITV dan niet mogelijk met die Asus? Begrijp ik dat goed?

Bij somigen lukt het wel als je AsusWRT firmware er op zet, maar geen garantie, Asus houd zich nogal niet aan de gebruikte protocollen.

Reputatie 7
Badge +24

Ok, is ITV dan niet mogelijk met die Asus? Begrijp ik dat goed?

Met standaard firmware niet. Voor zover ik weet. Op sommige modellen is het mogelijk om er aangepaste firmware op te zetten.

Reputatie 7
Badge +7

En nu maar hopen dat @dannyvdm nog meeleest...

 Misschien leert @dannyvdm er nog wat van😎

Reputatie 7
Badge +8

Inderdaad beter inlezen voordat je gaat blazen van de toren.

Had je er ook achter gekomen dat het bij de Asus niet werkt.

Heb hier Unifi USG3 draaien met 3 boxen erachter zonder problemen.

Ok, is ITV dan niet mogelijk met die Asus? Begrijp ik dat goed?

Met standaard firmware niet. Voor zover ik weet. Op sommige modellen is het mogelijk om er aangepaste firmware op te zetten.

Wel iets meer dan sommige modellen, de lijst is best lang, alle huidige modellen en de vorige reeks en sommige nog ouder.

https://www.asuswrt-merlin.net/

En ik kan deze firmware elke Asus gebruiker aanraden, wat een verbetering ten oozichte van de standaard Asus firmware, en de basis is de standaard firmware die fijngeslepen word.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @dannyvdm. Je bent van harte welkom op ons forum, ik wil je wel vragen om de toon vriendelijk te houden. Dit staat ook in onze huisregels. Alleen op die manier kunnen we hier met je mee denken en je verder helpen. Zoals je ziet hebben we meer dan genoeg actieve en behulpzame gebruikers hier.

 

Wat betreft het gebruiken van een eigen modem, ik zie dat er al een boel informatie is gedeeld. Je kunt kiezen voor een eigen modem als je wilt. Toevoeging aan informatie van mijn kant: In onze kennisbank lees je alles over de vrije modemkeuze bij KPN.

De TV box doet het prima op een eigen router, beter zelfs volgens mijn onderbuik gevoel. 😜

De crux zit hem in een geschikte router gebruiken en (wel) weten waar je mee bezig bent.

Reputatie 1

blij met je router vd ACTION 👍

 

asus en kpn ….water en vuur