Beantwoord

BabesTV ingezoomd op het ene adres, op het andere adres niet

  • 26 June 2022
  • 8 reacties
  • 148 keer bekeken

Ik heb KPN Interactieve TV op twee adressen. Op het ene adres is BabesTv en Erotique Boutique volledig in beeld. Op mijn andere adres is het beeld zodanig ingezoomd dat er niks te zien is… Iemand een idee hoe dit kan?

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 27 June 2022, 01:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Lekker🤣

Reputatie 7
Badge +12

Eigenlijk is dat niet echt mogelijk, misschien keek je een ingezoomde opname 😉

nee maar zonder dollen, bijzonder verhaal. Heb je al een “Frisse start” gegeven? Onder het menu - instellingen - systeem - is dit te vinden, dat zet alle instellingen terug. 
 

Heb je het verder enkel met die twee erotiek kanalen of ook nog met andere kanalen.

Ik weet dat het raar klinkt, maar ik heb het nu al een paar keer gecontroleerd. Er is niet ingezoomd op specifieke delen van de uitzending die je zou vermoeden 🤣, maar volstrekt willekeurig. Je kunt echt zien aan het beeld dat je niet over het volledige beeld beschikt. 
 

ik heb het alleen bij de twee erotische kanalen. 

Frisse start heb ik nog niet geprobeerd, maar ben nu even twee weken niet op betreffende locatie 

Is die tv op dat 2de adres niet überhaupt ingezoomd. Op mijn Samsung kan je het volledige 16:9 beeld tot 40 % inzoemen. Het wordt dan heel groot, maar buitenranden vallen dan natuurlijk weg.

Niks te zien zou ik met ingezoomd beeld nou niet willen beweren bij deze erotische kanalen 😃😉.

Maar euh, heb je het ook bij gewone zenders? Die zouden dan ook zo moeten zijn.

@PeterG dan zou ik het toch op andere kanalen ook moeten hebben en daar is niks aan de hand. 

Het kan nmm niet aan de kpn ontvanger liggen. 

Hier is babes tv normaal. Rechts boven logo; ruim in beeld. 

 

Reputatie 7
Badge +17

Dank voor de toch redelijk kindvriendelijke foto en het testen @PeterG 😉 

Dan ben ik benieuwd of de reset gaat helpen als je weer op die locatie bent @JPBU. Laat je het ons weten?