Beantwoord

Beeld gaat soms op zwart op LG smarttv

  • 25 June 2022
  • 9 reacties
  • 1135 keer bekeken

Ik heb een lg smart tv en soms gaat het beeld een paar tellen op zwart en dan komt het weer terug kan zomaar een paar uur weg blijven waar ligt dit aan aan de verbinding 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 29 June 2022, 15:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb een LG smart tv en soms gaat het beeld een paar tellen op zwart en dan komt het weer terug. Dit kan zomaar een paar uur weg blijven. Waar ligt dit aan? Aan de verbinding? 

 

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

Hoe is deze verbonden met de Experabox?

Vooral de netwerkadapters kunnen dit soort problemen geven. (vaste UTP is altijd het beste). 

Experiabox v10 en het kastje naar de tv heeft een vaste lijn 

Reputatie 7
Badge +20

Experiabox v10 en het kastje naar de tv heeft een vaste lijn 

 

Alleen welke KPN tv decoder heeft u?

 

Experiabox V10 is de router en is, zover ik weet, de beste die KPN heeft.😉

Vaste UTP kabel is perfect, dan kan het daar in ieder geval niet aan liggen. 

De arris de hoekige ontvanger met witte ontvanger 

Reputatie 7
Badge +20

De arris de hoekige ontvanger met witte ontvanger 

 

Met of zonder Display.

 

Met Display is de Arris VIP 2952

Zonder is de Arris VIP 5202 (4K ontvanger).

 

Maar beide zijn op zich goed.

 

Vul je gegevens in je account (rechts boven in de groene balk) van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater (medewerker KPN) je verder helpen. 

De vip 2952 v2

Reputatie 7
Badge +17

Hi @The boss! Klinkt alsof er iets misgaat bij de verbinding via HDMI. Heb je nog andere apparaten aan de tv hangen? Bijvoorbeeld een DVD-speler of versterker voor het geluid?

Verder wil ik je aanraden te controleren of de beeldschermresolutie zowel op de tv-ontvanger als je tv hetzelfde is. Via je tv-ontvanger controleer je dat door in het menu naar “Intellingen” te gaan. Ga vanuit daar naar “Beeldscherm”. Daar zie je bij “Beeldschermresolutie” staan wat de huidige resolutie is. Voor je tv kan je de stappen voor het wijzigen van de beeldinstellingen van je LG gebruiken. 

Kijk daar voor de zekerheid ook of de tv automatisch een bron kiest. Als dat zo is stel het dan zo in dat dit handmatig gaat. Zodat de tv niet automatisch een andere bron kiest. 

Reputatie 7
Badge +17

@The boss hebben de tips geholpen?

Ja is verholpen volgens mij maar waren geen instellingen lag echt bij kpn