Beantwoord

Beeld tv bevriest iedere avond tussen 9 en 10 uur in de avond

  • 30 June 2022
  • 10 reacties
  • 119 keer bekeken

Sinds een kleine week bevriest het beeld iedere avond om 21.02 u en 22.02 uur.

Ik kijk dan een opgenomen programma. In eerste instantie liep alles vast en moest ik het kastje resetten, maar de laatste dagen moet ik mijn opname gewoon weer herstarten. En dat elke avond op dezelfde tijd.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 4 July 2022, 20:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Sinds een kleine week bevriest het beeld iedere avond om 21.02 u en 22.02 uur.

Ik kijk dan een opgenomen programma. In eerste instantie liep alles vast en moest ik het kastje resetten, maar de laatste dagen moet ik mijn opname gewoon weer herstarten. En dat elke avond op dezelfde tijd.

 

Ik heb iets meer informatie nodig.

 

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox?

Gaat er iets (automatisch) aan of uit tussen 9 en 10 uur? 

Wat is uw echte downloadsnelheid? zie hier om te meten. 

snelheid 200 Hussel, V10 Experia box

Arris VIP 5202

kabelverbinding

Niets gaat automatisch aan of uit

Reputatie 7
Badge +20

snelheid 200 Hussel, V10 Experia box

Arris VIP 5202

kabelverbinding

Niets gaat automatisch aan of uit

 

Ziet er allemaal goed uit.

Heb je ook nog via mijn link je download snelheid gemeten? 

 

Vul je KPN profiel zo compleet mogelijk in (in je account van dit forum).

Dan kan een moderator (medewerker KPN) meekijken en je verder helpen. 

Snelheid 200,7

Reputatie 7
Badge +20

Snelheid 200,7

 

Dat is ook ruim voldoende.

Als je je gegevens hebt ingevuld, hoop ik dat een moderator het snel voor je kan uitzoeken. 😉

 

P.S.

Alleen de moderator kan die gegevens zien, wij klanten (gelukkig) niet. 

Dank je Joop

Gisteravond voor het eerst niet vastgelopen

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Marianne45!

Wat een gek probleem zeg, zo specifiek tussen een bepaald tijdstip… Heb je het intussen nog eens ervaren?

Is het je ook opgevallen of de internetverbinding op dat moment nog wel actief is? Of dat het lampje op het modem niet meer groen brandt? En ervaar je dit alleen bij opnames of ook live TV kijken?
Ik ben ook benieuwd hoe jij de TV ontvanger precies gereset hebt. Je kunt de TV ontvanger herstarten en/ of resetten en de stappen staan hier: Hoe reset ik de interactieve tv-ontvanger?

Bedankt, het is daarna niet meer gebeurd. Het was alleen bij opnames niet bij TV en Netflix. Het lampje bleef branden, maar er werkte geen toets meer. Ik kon met de afstandsbediening alleen de tv offline zetten. Daarna de stekker eruit en weer opnieuw opgestart. Het was 3 of 4 avonden achtereen.

Reputatie 7
Badge +16

Ah, fijn! Laten we er vanuit gaan dat dit zo blijft.

Ik lees er wel meerdere berichten over op het forum, dus ik ga de berichten verzamelen en als signaal doorzetten naar de afdeling die hierover gaat.
Als het probleem zich (op korte termijn) weer voordoet, laat het dan alsjeblieft weten!