Beantwoord

Belofte sturen vip 5202 niet nagekomen

  • 4 January 2021
  • 8 reacties
  • 133 keer bekeken

Ben zeer teleurgesteld over de service van KPN. De belofte om 2x de nieuwe vip arris 5202 te sturen is niet nagekomen. Voel me niet serieus genomen. 

icon

Beste antwoord door Hanna_ 11 January 2021, 18:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Niet, welkom op het forum.

Ik zoek het graag voor je uit! Zou je voor mij jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen? 

Ben zeer teleurgesteld over de service van KPN. De belofte om 2x de nieuwe vip arris 5202 te sturen is niet nagekomen. Voel me niet serieus genomen. 

Hallo ik ken het ze stuurden mijn gewoon een tweedehands Arris 2952 nog ouder dan wat ik eerst had 

Is gedaan

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Niet, bedankt voor het toevoegen van jouw gegevens.

Ik zie dat jij wel een nieuwe TV-ontvanger hebt gekregen maar dit is een ander model dan de Arris vip-5202. We ruilen enkel defecte ontvangers om en als een medewerker een nieuwe TV-ontvanger voor jou aanvraagt heeft hij/zij geen zeggenschap over welke ontvanger jij krijgt. Dit omdat al onze ontvangers allemaal voorzien zijn van de nieuwste juiste software. Je krijgt dus de ontvanger die op voorraad is. Het merkbare verschil tussen de Vip-5202 en de andere ontvangers is dat de Vip-5202 ontvanger ook voorzien is van een 4K functie. Echter zie ik dat jij momenteel (nog) geen 4K in jouw pakket hebt. 

Mocht jij toch problemen ervaren met de software van jouw ontvanger, dan wil ik jou vragen om even af te wachten. Tussen nu en 20 januari komt er een update die deze problemen zou moeten verhelpen. 

 

Ik schrok al, dacht dat er eindelijk iemand bij KPN is die met nieuwe feiten komt. Dit verhaal heb ik reeds te horen gekregen als antwoord op mijn klacht. Weer informatie waar ik niet op zit te wachten.

KPN vraagt om mijn waardering te geven over hun klantenservice en of ik KPN zal aanbevelen aan anderen. Best wel een beetje vreemd als je de gemaakte beloftes niet wil nakomen. Dan is het vrij logisch dat de betrouwbaarheid in het geding is. De nieuwe software is minder traag dan de vorige maar echt snel is het niet. De beloofde ontvangers (5202) zullen er wel niet komen.

Reputatie 7
Badge +13

Beste @Niet,

Ik begrijp heel goed dat dit een vervelende ervaring is. Het is erg jammer dat een collega iets heeft toegezegd wat wij niet waar kunnen maken en het is nog vervelender dat jij verkeerde informatie hebt ontvangen. Maar zoals ik en mijn collega van klant reacties al hebben aangegeven kunnen wij geen VIP 5202 toezenden.

Ik begrijp uit jouw reacties dat jij graag een andere ontvanger wilt vanwege het trage menu? Er wordt momenteel hard aan gewerkt om dit op te lossen. Het is helaas niet haalbaar om alle getroffen klanten een  Vip-5202 op te sturen. Alle officiële updates vind je in het volgende topic: 

Hier hetzelfde, afgelopen maandag gebeld met KPN klantenservice met de vraag 1 tv ontvanger om te ruilen voor de BT versie vanwege een nieuw tv meubel. Dat was mogelijk en deze kon ik donderdag ophalen in de Kpn winkel alhier. Afspraak aldaar werd ook voor mij nog gemaakt. 
de dag erna ontvang je een enquête die ik natuurlijk positief in gevuld heb. 
op de dag van ophalen belt de kpn winkel dat de Bt kastjes niet beschikbaar zijn. Men vroeg naar de reden en blijkt dat iknsowieso niet kan omruilen. Balen natuurlijk en zeer teleurgesteld in Kpn. Klant sinds 1988 en vele anderen ook klant gemaakt. Elke nieuwe klant krijgt deze BT ontvangers direct. Bestaande klanten moeten de oude opmaken, ook als ze defect zijn. dat zijn rare praktijken. 
Online direct een klacht ingediend vanwege eerdere toezegging. Men kon hier niets mee. En dan ontvang je geen enquête…..

Zo ga je niet met klanten om en hou je de tevredenheid cijfers lekker hoog.