Beantwoord

Bluetooth verbinding afstandsbediening verbreekt TV+

  • 27 May 2023
  • 16 reacties
  • 183 keer bekeken

Hallo.

Ik heb sinds een paar weken een nieuw kastje met nieuwe afstandsbediening,  ook ik krijg deze melding telkens een 5 sec te zien.

Heb nieuwe batterij erin gedaan, geen effect.

er staat ook nix in de buurt met bleutooth, heb de decoder reset en de afstandbediening opnieuw gekoppeld. 

Ben hier ook niet happy mee.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door joop2011 30 May 2023, 10:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Krijg ook telkens melding in beeld dat mijn afstandsbediening niet verbonden is, terwijl deze gewoon werkt.

Ik kijk veel opgenomen programma's en heb ook veel last van storing, dat ie effe moet laden. Is erg irritant kijken op deze manier.

Ik heb dus telkens dat ie moet laden plus met grote regelmaat de melding dat mijn afstandsbediening niet verbonden is, heb al van alles probeert 

Ik heb alleen google home eropzitten.

Ik had met mijn 50mbps minder problemen als nu sinds kpn+ en de nieuwe decoder

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

@Willemtree

 

Op welke afstand bedien je de DIW7022?

En krijg je ook een melding? 

 

Zie ook deze topic.

 

Admin: je kunt een nieuwe afstandsbediening aanvragen via kpn.com/afstandsbediening

Reputatie 7
Badge +22

@Willemtree krijg je deze melding toevallig:

 

Ik zit op ongeveer 3 mtr van de decoder.

En ja dat krijg ik te zien links bovenin

Reputatie 7
Badge +8

Hebben jullie wel de laatste versie van de Afstandsbediening staat me wat van bij dat er een keer hiervoor een update is geweest 

Reputatie 7
Badge +22

Ja hoor @MennoG78, die is up to date:

versie: 0265.02.02

Dus ik ben helemaal bij! 😉👍🏼

Reputatie 7
Badge +8

Ja hoor @MennoG78, die is up to date:

versie: 0265.02.02

Dus ik ben helemaal bij! 😉👍🏼

Het was maar een idee… ;)

Reputatie 7
Badge +22

Het was maar een idee… ;)

😂 snap ik hoor @MennoG78, ik hoop echt dat KPN die issue gaat oplossen. Met een batterijcapaciteit van 89%

moet ie niet met die melding komen: 

Hopelijk wordt het snel meegenomen in de updates van de Sagecom DIW7022. 😁😉

Reputatie 7
Badge +8

Het was maar een idee… ;)

😂 snap ik hoor @MennoG78, ik hoop echt dat KPN die issue gaat oplossen. Met een batterijcapaciteit van 89%

moet ie niet met die melding komen: 

Hopelijk wordt het snel meegenomen in de updates van de Sagecom DIW7022. 😁😉

Of nieuwe afstandsbediening vragen

Reputatie 7
Badge +22

Of nieuwe afstandsbediening vragen

@MennoG78 kom jij die langs brengen? 😝😂

Reputatie 7
Badge +8

Of nieuwe afstandsbediening vragen

@MennoG78 kom jij die langs brengen? 😝😂

Gewoon aan een moderator vragen toch ;)

 

Reputatie 7
Badge +22

Zo effe serieus, 😁 Ik heb een nieuwe besteld: 

Daarna maar eens kijken of dit die issue oplost, zo niet dan ligt het toch aan de software.

Wordt vervolgd 😉

Ik denk niet dat het aan de afstandsbediening ligt, die werkt goed, alleen die melding is irritant.

Wil ook nog effe kwijt dat bij opnemen telkens as je een opname delete dan springt ie terug naar start en moet je weer opnieuw scrollen en goed kijken want alles is verschoven.

Ik vond die oude beter en overzichtelijker en belangrijkste dat je meerdere opnames tegelijkertijd kon delete, dat moet nu 1 voor 1, echt irritant, heb er al bijna spijt van dat ik het heb omgewisseld naar kpn+, ik zie er op dit moment de voordelen niet van in

Reputatie 7
Badge +20

@Willemtree 

De oude methode werkt ook nog steeds.

Klik op de return toets als je de opname hebt gezien.

Klik op de rode toets.

Klik op opname verwijderen. 

 

Het is wel jammer dat hij niet wordt aangegeven.

Ik ben wel benieuwd naar de afstandsbediening problemen. Ik heb dit probleem al geruime tijd nu. Alle opties geprobeerd die hier benoemd zijn en ook al een nieuwe afstandsbediening gekregen waar het dus niet aan ligt. 

Persoonlijk vindt ik het ook wel storend dat kpn dit nog niet als een serieus probleem oppakt als je belt krijg je de standaard oplossingen die dus niet werken. Topics over dit probleem dateren al uit Jan van dit jaar

 

Reputatie 7
Badge +22

@Bonkers, ik heb er ook al een topic erover gemaakt: 

En daar heeft een KPN moderator ook gereageerd, alleen ben ik er niet zo mee eens met die antwoord wat daar wordt gegeven. Lees het anders even door, en je kunt daar ook eventueel verder praten. Want deze topic staat al op “beantwoord.”