Beantwoord

Compensatie voor storende itv

  • 28 January 2019
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Badge
Goedemorgen

Voor de zoveelste keer hadden we gisteravond opnieuw geen tv. Zwart beeld, de tv gids kwam wel onderaan in beeld. Vanochtend komt er een monteur. Fabrieksinstellingen weer ingesteld en andere trucs geprobeerd, niets werkte. Zojuist wel weer tv.
Dt is al de vierde keer in een paar maanden. We zijn het een beetje zat. Hoe kunnen we opeens zo vaak storingen hebben? Kunnen wij hiervoor gecompenseerd worden?
icon

Beste antwoord door moesjev 28 January 2019, 18:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ai, dat lijkt me mateloos irritant! Ik denk dat we eerst even die monteur moeten afwachten. De storing moet toch te verhelpen zijn, zou je denken. Daarna kunnen we de schade opmaken. Zou je, als alles weer werkt, je profiel kunnen aanvullen met gegevens en mij een seintje geven?
Badge
We hebben een nieuw kastje gekregen en de monteur hoopt dat daarmee het euvel verholpen is. Dat hopen wij uiteraard ook!
Dat hoop ik ook, Moesje. Ik heb je tevens een privébericht gestuurd. Kun je daar op reageren?