Vraag

De iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1524 reacties

ik wil graag een serie vanuit het pluspakket kijken maar kom er niet op. Zie nergens meer het menu staan wat nor aal links in het scherm kwam. Ook de zoekfunctie levert niks op... wat nu?Welke serie wil je dan bekijken? Als ik naar een serie uit het Pluspakket zoek, dan wordt die wel gevonden.

Greys anatomy... zie helemaal niks. Maar hoe kom ik in t pluspakket dan?
Fijne app, hoop alleen dat het on demand menu er snel komt, zodat je lekker door films en series van het pluspakket en film1-pakket kunt bladeren en zoeken.
Vandaag de nieuwe app. geïnstalleerd.
Waarom is on demond verdwenen

Admin: topic samengevoegd met lopende topic
Reputatie 7
Greys anatomy... zie helemaal niks.Bedoel je Grey's Anatomy op RTL Lounge?

Ook ik zie de andere jaargangen van de serie, die in het On-Demand gedeelte van het Pluspakket zitten, niet terug in de app.
Goedeavond de app kpn itv is geupdated maar sinds dat is gebeurd kan ik dus geen videoland meer op mijn telefoon kijken waarom is dit onmogelijl gemaalt want baal hier ontzettend van

Admin: topic samengevoegd met lopende topic
Jammer dat je niet zo tevreden bent over de nieuwe app, @Ingrid2507 . Misschien moet je even wennen aan de nieuwe layout. Ik vind de gids best wel handig, er zijn meerdere manieren om erdoor heen te lopen, het kan ook per zender bijvoorbeeld.
Overigens kan je opnames via de app gewoon doorspoelen met het bolletje onderin. Als je deze naar rechts schuift kom je verderop in de opname.


Lukt mij ook niet. Zodra ik op de tijdsbalk klik om te spoelen /stukje in de opname te springen pauzeert ie gewoon. Zwaar irritant.

Kan je ergens nog zien hoeveel opname ruimte je nog hebt? Dat houd ik altijd goed bij via de app als ik langer van huis ben.
Reputatie 2
Badge
Mag ik de oude iTV app terug? Please!
De oude app was al niet gebruikersvriendelijk, maar deze is nog erger.
- De z.g. ‘tegels’ (afbeeldingen) van de series zijn veel te groot, waardoor je geen overzicht hebt.
- Tegels heel groot en de zoekfunctie (lettertype) heel klein.
- De gids heeft maar 3 kolommen naast elkaar (kolommen zijn te breed), dus weer geen overzicht.
- Voor de gids heb ik liever regels ipv kolommen (veel meer informatie op scherm).
- On Demand en Pluspakket kan ik niet vinden. Is dat nu wel of niet beschikbaar in deze versie?
- Deze versie is niet makkelijk en logisch opgezet.
- ...
Weer terug naar de tekentafel ontwikkelaars! Succes!
Waar kan ik de oude app vinden en zelf de keuze maken wanneer ik wil updaten?
Reputatie 7
Het terugkijken van een opname is een regelrechte ramp.
Bufferen, bufferen, bufferen en ... je raadt het al bufferen.
Ook bevriest het beeld regelmatig terwijl het geluid wel doorloopt.
En dat terwijl mijn tablet via wifi ruim 200Mbps haalt bij speedtests. De bottleneck lijkt dus ergens hogerop in het netwerk te liggen.
Reputatie 7
Badge +22
helaas zwart scherm na installatie. App verwijderd, ipad herstart, maar tot nu toe werkt het niet. Jammer.Beste @famk123, ik heb even op mijn Ipad gekeken, en bij mij werkt het gewoon. 🤔
Deze is (nog) niet te vinden in de vernieuwde app. Vanmorgen al uitgebreid gesproken met een Kpn medewerker. Kwam hier ook achter na een inlog op zijn privé mobiel. Is besproken met zijn collega's. Dachten dat het hier om een "bouw fout" gaat. Ik heb om 18.00 nog de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Zonder resultaat

Belachelijk zeg, waar betalen we dan voor? Ga morgen ook bellen.
Reputatie 7
Badge +22
Iemand ook een idee hoe ik in godsnaam in Videoland kom met die vernieuwde app?@Paul_, hoe zit dat? Ik heb ook een abonnement op Videoland en Film1, deze diensten zijn nog niet beschikbaar met de ITV app. Wordt deze in de volgende update meegenomen?
Reputatie 1
helaas zwart scherm na installatie. App verwijderd, ipad herstart, maar tot nu toe werkt het niet. Jammer.
Reputatie 1
Ik krijg hetzelfde resultaat na dezelfde acties gedaan te hebben.
Helaas dus blijvend zwart scherm.
Op mijn iPhone werkt hij wel
Reputatie 7
Badge +22
Het terugkijken van een opname is een regelrechte ramp.
Bufferen, bufferen, bufferen en ... je raad het al bufferen.
Ook bevriest het beeld regelmatig terwijl het geluid wel doorloopt.
En dat terwijl mijn tablet via wifi ruim 200Mbps haalt bij speedtests. De bottleneck lijkt dus ergens hogerop in het netwerk te liggen.
Ik ben op dit moment een opname aan het terugkijken, en het werkt bij mij goed. Ook even met de balk schuiven dat ik de reclame kan doorspoelen werkt prima. Jammer dat het bij jou mis gaat @wjb. 😞
Reputatie 7
Badge +22
Ik krijg hetzelfde resultaat na dezelfde acties gedaan te hebben.
Helaas dus blijvend zwart scherm.
Op mijn iPhone werkt hij wel
Welke IPad model heb je? 🤔
Reputatie 7
Het terugkijken van een opname is een regelrechte ramp.
Bufferen, bufferen, bufferen en ... je raad het al bufferen.
Ook bevriest het beeld regelmatig terwijl het geluid wel doorloopt.
En dat terwijl mijn tablet via wifi ruim 200Mbps haalt bij speedtests. De bottleneck lijkt dus ergens hogerop in het netwerk te liggen.
Ik ben op dit moment een opname aan het terugkijken, en het werkt bij mij goed. Ook even met de balk schuiven dat ik de reclame kan doorspoelen werkt prima. Jammer dat het bij jou mis gaat @wjb. 😞
Op dit moment zijn ook bij mij opnames zonder problemen terug te kijken, maar het zou maar zo kunnen zijn dat dit over een uurtje weer heel anders is.
Reputatie 1
Ik krijg hetzelfde resultaat na dezelfde acties gedaan te hebben.
Helaas dus blijvend zwart scherm.
Op mijn iPhone werkt hij wel
Welke IPad model heb je? 🤔

Ik heb een iPad2
Reputatie 7
Badge +22
Ik heb een iPad2Welke iOS-versie heb je erop draaien? 🤔 De laatste versie is: iOS 4.2.1 – iOS 9.3.5, hoger gaat ie niet helaas.
Reputatie 3
Badge
Nieuwe app gedownload momenteel in ierland. maar krijg steed een melding : sorry er ging iets fout verbind de pagina opnieuw fout bij het starten van de video (0) .

*Admin: topic samengevoegd met juiste topic


Deze melding krijg ik dus ook maakt niet uit wat ik probeer en zit gewoon thuis in Nederland
Reputatie 4
Badge +2
de app zou werken vanaf android 4.3

op onze samsung tab e zit 4.4.4
hier kan ik wel moeizaam in het menu komen maar bij tv beeld opstarten blijft de cirkel draaien en ik krijg geen beeld. kan niet zo als eerder voor android 4.4 de oude app online komen .?
ik gebruik ee tab e voor mijn dochter. ik wil heel graag weer tv erop krijgen.
Ik heb ook een Ipad4 IOS 10.3.3 (en kan niet meer hoger) en zwart beeld. De vorige app werkt niet meer, dus einde tijdperk tv kijken via de app? Zo jammer als je veel onderweg bent.... Komt hier een oplossing voor? Mijn Ipad doet het verder prima, dus ik zit er niet te wachten om een nieuwe Ipad te moeten kopen.
Reputatie 2
Mooie app! Wel een paar dingetjes waarvan ik denk dat verbeterend zou moeten worden.
- glaszenders in de gids (dit zou mogelijk moeten zijn omdat je inlogt met een abbonementsnummer)
- Dubbele zenders eruit (waarom weer de SD kanalen als eerste in de gids..? En daarna de HD zenders? Je gaat mij nier vertellen dat er werkelijk nog mensen zijn die kijken in SD kwaliteit als er HD beschikbaar is. En als het zo is, dan zijn het mensen die waarschijnlijk deze app absoluut niet gebruiken!)
- kijk eens naar de app van Ziggo, en dan de tv-gids. Dit is echt zoveel duidelijker dan zoals het nu is en was met de oude app. Echt een verbeter punt. Zelf gebruik ik jullie app niet om de gids te bekijken. Nu zit je maar te scrollen, en dan zender voor zender.. nee dat moet echt beter. Dat dit ook niet opgemerkt is met de BETA?

Verder ziet de app er netjes uit. Kan allemaal wel iets vlotter, maar dat zal echt wel gaan verbeteren.
Hopelijk doen jullie er iets mee!
Reputatie 7
Dat dit ook niet opgemerkt is met de BETA?Er is wel meer opgemerkt tijdens de beta testfase waarvan we hopen dat het op korte termijn gerealiseerd zal worden.
Helaas is wat dat betreft de informatie vanuit KPN heel summier. Je weet echt niet of en zo ja wat KPN gaat doen met de feedback die je ze geeft.
Pas als je daarna in de Play Store een beoordeling geeft van 1 ster en de onderbouwing daarvan, heb je binnen een dag een antwoord op die beoordeling met wat acties die KPN zal ontplooien.
Voorlopig krijgt de app van mij 1 ster. Met de introductie van de onderstaande functionaliteit zal er telkens 1 ster bij gaan komen.
1) SD (Standard Definition) + HD (High Definition) = BD (Best definition) ofwel samenvoegen SD en HD zoals ook op de TV ontvanger met "HD op 1"
2) Lijst van favoriete zenders kunnen opstellen waarbij alle functionaliteit alleen nog uitzendingen van die zenders laat zien. (Dus ook bij het zoeken!)
3) Opnames van HD-"Glas" zenders kunnen terugkijken.

De vijfde ster zal ik dan geven als alles stabiel, snel en gebruiksvriendelijk is en helaas valt daar ook nog een hoop te doen.
Waarom is On Demand en daardoor ook o.a. pluspakket niet meer zichtbaar in de nieuwe KN ITV APP

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
helaas zwart scherm na installatie. App verwijderd, ipad herstart, maar tot nu toe werkt het niet. Jammer.Beste @famk123, ik heb even op mijn Ipad gekeken, en bij mij werkt het gewoon. 🤔 tja fijn voor je, maar heb ik niets aan. Gisteren met Kpn contact gehad,er waren meer van dit soort problemen