De ontknoping van de Eredivisie volledig live voor ESPN abonnees bij KPN

  • 20 May 2023
  • 39 reacties
  • 587 keer bekeken
De ontknoping van de Eredivisie volledig live voor ESPN abonnees bij KPN
Reputatie 7
Badge +16

Goed nieuws voor ESPN Compleet-abonnees bij KPN. Als hoofdsponsor van de Eredivisie geven we alle KPN klanten met ESPN Compleet een extraatje. Deze klanten kunnen gedurende de laatste twee speelronden alle gelijktijdig gespeelde wedstrijden live zien. We zetten hiervoor, naast de gebruikelijke kanalen 221 tot met 224, 6 extra kanalen in.

 

Op zondag 21 en 28 mei zet KPN 6 extra ESPN-kanalen open, zodat live alle Eredivisiewedstrijden van speelronde 33 en 34 te volgen zijn. Je vindt de extra kanalen op kanaalnummer 215 t/m 220. Exclusief bij KPN, hoofdsponsor van de Eredivisie. Of het nu gaat om de strijd om de tweede, derde en vierde plaats of wie uitkomt in de nacompetitie, het is nu allemaal te bekijken bij KPN voor ESPN abonnees.
 

Wedstrijdoverzicht speelronde 33

Kijk zondag 21 mei om 14:30 uur live naar de volgende wedstrijden:
 

Wedstrijdronde 33

*Maandag 22 mei is de kanaalindeling van speelronde 34 bekend.

 

Geen ESPN Compleet? Koop een losse wedstrijd

Heb je geen ESPN Compleet, maar wil je wel genieten van topvoetbal in de Eredivisie? Koop dan een losse wedstrijd via Pay Per View*. Je bestelt een wedstrijd al vanaf 48 uur van tevoren makkelijk en snel via je tv en betaalt gewoon via je KPN-factuur. Kijk hier voor meer informatie.

Mis niks van de ontknoping van dit Eredivisie-seizoen!

Bron en dank aan @Noordzee 


39 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Dat is een leuk extraatje. Ik vind dat schakelen helemaal niets namelijk 😎

Heel blij mee. Aangezien 21 mei geen formule 1 is.

Vorig jaar nog het extra kanaal met AZ moeten casten. Morgen kan ik 'm zo aan zetten 😃. 

 

Bij TV+ en Arris / Arcadyan en de apps (smart-tv en mobiel) en website ontbreekt kanaal 217. Espn extra 7 voor Sparta - Cambuur. Ik denk dat er toch wel mensen zijn die die willen kijken. 

Espn extra 7 (217) 👋


Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +16

De extra kanalen, 215 t/m 220, staan nog niet open… Bij jou al wel, @PeterG, met uitzondering van kanaal 217?

Nog even geduld… 😉⚽

Bij mij staan ze er al enkele dagen. Eerst met 217. En vannacht ontdekte ik dat die ineens weg was. Overal.

217, waar dus Sparta - Cambuur komt is er op dit moment nog niet.

Alle andere, met een dia, waarin de wedstrijd van dat kanaal (per kanaal dus) komt zijn er wel.

Even nog iemand aan een jasje trekken, @Shyrin_ ?

Niet alleen bij mij ontbreekt ie. Bij mijn moeder ook. (even bij haar gekeken door op haar abonnementsnummer in te loggen op tv.kpn.com)

Reputatie 7
Badge +16

Lang getwijfeld om even een losse wedstrijd te kopen. Maar Ajax speelt het hele seizoen al als 11 wortelschietende aardappelen op het veld. Dus het wordt toch schakelprogramma. Dan heb ik van alles nog wat variatie. 

Reputatie 7
Badge +7

Lang getwijfeld om even een losse wedstrijd te kopen. Maar Ajax speelt het hele seizoen al als 11 wortelschietende aardappelen op het veld. Dus het wordt toch schakelprogramma. Dan heb ik van alles nog wat variatie. 

Haha. Als ik zou kijken naar het schakelprogramma dan krijg ik nauwelijks beelden te zien van mijn favoriet 😅

Maar voor de duidelijkheid, je hebt dus geen ESPN abonnement en dan zal je het toch al moeten doen met het schakelprogramma, tenzij je inderdaad een losse wedstrijd koopt. Het extraatje is er alleen voor ESPN abonnees. Hopelijk zijn de niet ESPN abonnees niet in verwarring en teleurgesteld als ze de extra kanalen niet zien.

Ik denk zo maar dat alleen FC Emmen - Feyenoord, Ajax - FC Utrecht, en PSV - SC Heerenveen in de losse afname zitten. Klopt dat @Chrizziey ?

Haha. Als ik zou kijken naar het schakelprogramma dan krijg ik nauwelijks beelden te zien van mijn favoriet

Want die scoren nooit, @Roy74 ? 🤗. Dan maar hopen dat er wel spannende momenten zijn of dat … de tegenstander scoort 😁.

 

Reputatie 7
Badge +16

Haha i know @Roy74, ik bedoelde te zeggen dat ik 2 losse wedstrijden wou kopen, goedkoper dan een maand abonnement. Maar als Ajax toch als verdwaalde dwazen speelt kan ik net zo goed gratis naar het schakelprogramma kijken, misschien dat ik daar meer actie zie dan in een losse wedstrijd. 

Reputatie 7
Badge +16

Ik denk zo maar dat alleen FC Emmen - Feyenoord, Ajax - FC Utrecht, en PSV - SC Heerenveen in de losse afname zitten. Klopt dat @Chrizziey ?

Nee hoor @PeterG , je kan ze allemaal los van elkaar kopen, dus iedereen kan een wedstrijd naar keuze los aankopen. Je kijkt dan op ESPN Extra (die betaalzenders die nu voor abonnees openstaan). 

Reputatie 7
Badge +7

Haha i know @Roy74, ik bedoelde te zeggen dat ik 2 losse wedstrijden wou kopen, goedkoper dan een maand abonnement. Maar als Ajax toch als verdwaalde dwazen speelt kan ik net zo goed gratis naar het schakelprogramma kijken, misschien dat ik daar meer actie zie dan in een losse wedstrijd. 

Mijn opmerking was ook meer in het algemeen. Ik weet zeker dat er mensen zijn die vanmiddag denken een wedstrijd te zien omdat ze gemist hebben dat de extra kanalen er alleen zijn voor ESPN abonnees 😂

Degradatie zou voor mij betekenen dat het een ESPN abonnement scheelt. De KKD trek ik niet 😁 Maar komend jaar toch weer een ESPN abo.

Reputatie 7
Badge +7

Ik denk zo maar dat alleen FC Emmen - Feyenoord, Ajax - FC Utrecht, en PSV - SC Heerenveen in de losse afname zitten. Klopt dat @Chrizziey ?

Haha. Als ik zou kijken naar het schakelprogramma dan krijg ik nauwelijks beelden te zien van mijn favoriet

Want die scoren nooit, @Roy74 ? 🤗. Dan maar hopen dat er wel spannende momenten zijn of dat … de tegenstander scoort 😁.

 

Geen commentaar 😅 al is de kans op tegendoelpunten vandaag ook minimaal haha.

Kanaal 217, ESPN Extra 7, is nog niet beschikbaar. De wedstrijd(en) beginnen over 2 minuten!! @Shyrin_  Ook Sparta - Cambuur.

Reputatie 7
Badge +16

Kanaal 217, ESPN Extra 7, is nog niet beschikbaar. De wedstrijd(en) beginnen over 2 minuten!! @Shyrin_  Ook Sparta - Cambuur.

On it, @PeterG!

Je bent een topper, Shyrin🌻! (maar dat weet je al 😎)

Voor mij is het N.E.C. - AZ op 215 espn extra 5 maar toch… 

Ps welke ontknoping de kampioen is toch bekend 😝😝😝

Het is nu toch enkel nog voor de na competitie.

Reputatie 7
Badge +16

Ps welke ontknoping de kampioen is toch bekend 😝😝😝

Het is nu toch enkel nog voor de na competitie.

Nee hoor, genoeg nog om voor te spelen, 2e, 3e, 4e plek, playoffs europa en inderdaad de nacompetitie. 

Het lukt ze niet, @Shyrin_ . 10 minuten in de tweede helft nog geen 217 Espn Extra 7.

Gelukkig nog geen teleurgestelden die zich via het forum melden. Of ze gebruiken de ESPN app in de telefoon middels chromecast naar de tv. Zeker diegenen die niet eens weten dat die Extra kanalen er zijn.

Reputatie 7
Badge +7

Het lukt ze niet, @Shyrin_ . 10 minuten in de tweede helft nog geen 217 Espn Extra 7.

Gelukkig nog geen teleurgestelden die zich via het forum melden. Of ze gebruiken de ESPN app in de telefoon middels chromecast naar de tv. Zeker diegenen die niet eens weten dat die Extra kanalen er zijn.

Voordeel is wel dat ze veelvuldig in het schakelprogramma komen als ik het scoreverloop zie 😁

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik denk zo maar dat alleen FC Emmen - Feyenoord, Ajax - FC Utrecht, en PSV - SC Heerenveen in de losse afname zitten. Klopt dat @Chrizziey ?

Haha. Als ik zou kijken naar het schakelprogramma dan krijg ik nauwelijks beelden te zien van mijn favoriet

Want die scoren nooit, @Roy74 ? 🤗. Dan maar hopen dat er wel spannende momenten zijn of dat … de tegenstander scoort 😁.

 

Het laatste 😬

Volgend jaar weer dit extraatje KPN. Waardering vanuit hier.

Reputatie 7
Badge +16

Het lukt ze niet, @Shyrin_ . 10 minuten in de tweede helft nog geen 217 Espn Extra 7.

Gelukkig nog geen teleurgestelden die zich via het forum melden. Of ze gebruiken de ESPN app in de telefoon middels chromecast naar de tv. Zeker diegenen die niet eens weten dat die Extra kanalen er zijn.

Heel erg jammer, volgende week weer een nieuwe kans! Ik stuur je nog even een PB.

Reputatie 7
Badge +16

Kanaal 217 is ook toegevoegd aan het pakket. A.s. weekend is de wedstrijd die op dat kanaal wordt uitgezonden ook te bekijken!

Hartelijk dank voor je melding, @PeterG

Reputatie 7
Badge +28

Leuk voor de voetballiefhebbers! 

Zelf heb ik de TV iedere koersdag aan voor de Giro, dus ook gisteren tijdens de voetbalwedstrijden. Wel later nog even wat samenvattingen gezien bij de NOS.

 

Je bent een topper, Shyrin🌻! (maar dat weet je al 😎)

Voor mij is het N.E.C. - AZ op 215 espn extra 5 maar toch… 

Volgende week heeft AZ de sleutel in handen. Ben benieuwd!

 

Yessss! De aanhouder…. Shyrin 😃.

Reputatie 7
Badge +16

Zondag 28 mei 2023 - Speelronde 34
 

ESPN1 | 12.30 – 17.30 uur De Eretribune: speelronde 34. Met om 14.30 het live schakelprogramma met de hoogtepunten van alle negen velden

ESPN2 | 14.30 uur Feyenoord - Vitesse

ESPN3 | 14.30 uur AZ – PSV

ESPN4 | 14.30 uur FC Twente – Ajax
 

ESPN-abonnees bij KPN opgelet: extra tv-kanalen beschikbaar
Speciaal voor de laatste twee speelrondes biedt KPN extra ESPN-kanalen aan op tv. Zodoende zijn bij KPN met een abonnement op ESPN Compleet alle negen wedstrijden live te zien op een tv-kanaal.

  • Feyenoord - Vitesse | KPN kanaal 222
  • AZ – PSV | KPN kanaal 223 
  • FC Twente – Ajax | KPN kanaal 224
  • sc Heerenveen – Go Ahead Eagles | KPN kanaal 215
  • sc Cambuur - RKC Waalwijk | KPN kanaal 216 
  • FC Groningen -Sparta Rotterdam | KPN kanaal 217 
  • FC Utrecht – FC Emmen | KPN kanaal 218 
  • Fortuna Sittard – N.E.C. | KPN kanaal 219
  • FC Volendam – Excelsior | KPN kanaal 220

Reageer