Beantwoord

De stoep is een stuk opengehaald, sindsdien last van wegvallen beeld bij tv kijken

  • 2 January 2022
  • 8 reacties
  • 89 keer bekeken

Hallo,

Box   V10 a

Bekabeld en draadloos 

Sinds paar weken heb ik last van haperend en stilstaand beeld. Zelf heb ik niets aangepast / veranderd in huis. Modem en kastje interactieve tv al paar keer gereset maar helpt niets.

Ze hebben de stoep hier wel een stuk opengehaald en een electra leiding gelegd en we hebben nieuwe buren gekregen welke ook KPN hebben.

 

icon

Beste antwoord door Hanna_ 5 January 2022, 17:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @PatjeV, welkom. 

Wat vervelend om te horen, ik denk graag met je mee. Heb je enkel last van haperend beeld op tv? Of spelen er ook andere dingen zoals wegvallende Wifi? Via de stappenplannen op onze servicepagina kan je zelf alvast de verbinding uitmeten. Hoe is de TV ontvanger aangesloten op de Experiabox? 

Hallo,

 

Wifi valt ook steeds weg nu, buren ondervinden dit ook. Vandaag gebeld en jullie zagen een storing op de lijn terwijl alle online tools aangaven dat alles goed was :grinning:

Vrijdag komt er een monteur langs.

Sorry, alles is bedraad aangesloten en ik heb de randapparatuur ook afgekoppeld en nieuwe kabels gebruikt maar probleem blijft.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @PatjeV

Bedankt voor de informatie, de monteur is inmiddels langs geweest neem ik aan? 

Merk je inmiddels al verbeteringen? 

Monteur is geweest maar heeft niets geholpen. Morgen komt er een andere monteur ( zou meer kunnen doen volgens de KPN )

Zaterdag nog gebeld en jullie hebben systeem nagekeken en zagen gelukkig ook dat de lijn slecht was en dat de verbinding diverse keren was uitgevallen die dag.

Wellicht een lasdop welke kapot is gegaan en waar water bij komt maar dat moet doorgemeten worden.

Reputatie 7
Badge +13

Hi @PatjeV

Hoe is het inmiddels? Is er al verbetering in de verbinding of een duidelijk traject om de situatie te verbeteren? 

Hoi,

1e monteur      zag draadje los zitten welke nog nooit eerder was gestript en deze had dit draadje aangesloten. Volgens hem de oplossing. Meteen hierna weer zelfde storing.

 

2e monteur     heeft de draadjes weer anders aangesloten maar hielp ook niet.

 

3e monteur was van ondergrondse team en die zag meteen dat de draadjes verkeerd zaten " blijkbaar kunnen de andere 2 monteurs geen kleur bij kleur zetten " zei hij.   Hierna heeft hij nog in de centrale schakelkast de kabel met sterkste signaal opgezocht en me daar op aangesloten.  

 

Na de 3e monteur werkt alles weer goed, alleen jammer dat ik dus 3 halve dagen vrij heb moeten nemen terwijl als er een goede monteur was geweest het probleem meteen was opgelost.

Reputatie 7
Badge +13

Ik ben blij om te horen dat de problemen inmiddels zijn opgelost. Ik ga er vanuit dat de feedback voor de monteurs die het niet gelijk konden oplossen bij hun terecht komt.