Beantwoord

Eén TV+ Box teveel ontvangen. In de kliko, de lade of retour?

  • 2 February 2023
  • 18 reacties
  • 290 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Goedemiddag,

Ik heb nu 3 TV+ boxen i.p.v. de door mij bestelde (en te betalen) 2 TV+ boxen. Ik heb maar 2 t.v.'s in huis, dus die 3e heb ik echt niets aan. Liefst leg ik hem gewoon in een la, is voor mij het simpelste.

Met retourneren loop ik toch altijd het risico dat het niet goed aankomt c.q. verwerkt wordt en krijg ik de rekening gepresenteerd.

Hoor graag van de @moderator what to do.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 7 February 2023, 09:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

@Carola49 

Ik zou hem terugsturen. denk namelijk dat hij anders in rekening gebracht kan worden.
Kliko is een vuilnisbak, toch ?
Dus beter niet doen.
Ben bang dat je hem dan moet afrekenen.
Goed ik ben geen @moderator. 😎

Voor alle zekerheid: in het bestelproces heb je standaard al één tv+ box. Je kunt in dat proces verder aangeven hoeveel extra​​ ontvangers je erbij wilt. Heb je daar wellicht 2 aangegeven omdat je misschien in de veronderstelling verkeerde dat je daar het totaal van het aantal gewenste ontvangers moest opgeven?

In MijnKPN kun je zien hoeveel ontvangers op jouw abo geregistreerd staan. Daarvoor kun je ook de klantenservice bellen op 0800-0402 en daar ook het terugsturen van de 3de ontvanger regelen. 

@Henk2304 Ik had eerst alleen internetabo, op 30/1 tv abo erbij genomen met 1 Box en omdat ik de volgende dag een opnemen pakket wel handig vond 1 extra Box erbij besteld, want de prijs blijft hetzelfde met of zonder Box.

Het aantal boxen zie ik niet bij mijn abo staan, de prijs klopt wel voor in totaal 2 boxen. Bellen heb ik geen zin in, KPN maakt de fout, ik niet. Kost me al tijd en moeite om te retourneren. Als ik dezelfde verpakking blijf gebruiken, gaat er 1 volle en 1 lege doos retour, krijg ik straks gezeur dat er 1 box miste.

Ok, duidelijk. 

Reputatie 7
Badge +20

@Carola49 

 

Vul je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater (KPN medewerker) het voor je nakijken en erop terug komen.

 

Ik denk dat je dan een retourdoos en een retourformulier krijgt.

@joop2011 Profiel staat volledig genoeg, denk ik. Ik wacht antwoord van de moderator af. Ik verwacht voor alle moeite wel minstens een half jaar 50% korting op abonnement.😂😂

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Carola49, welkom op ons forum! Je betaalt momenteel voor twee TV ontvangers, als je de tweede niet nodig hebt kunnen we die uiteraard van je abonnement verwijderen en kun je hem terugsturen maar omdat je ook het opnemenpakket hebt is deze gratis. Dus qua abonnementskosten maakt het verder niet uit.

Reputatie 7
Badge +8

@Thomas Ze heeft er 3 ontvangen ipv 2 die ze nodig heeft.

Reputatie 7
Badge +20

ohhh zo! Dan zouden we er graag eentje terug willen.
Je kunt deze gratis afleveren bij een KPN Winkel of Postnl punt

Als je hem bij Postnl aflevert kun je ons retouradres gebruiken:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

Reputatie 5
Badge +5

Bewaren voor het geval er ooit 1 de geest geeft, of je toch een 3e wil gaan gebruiken. 

Reputatie 7
Badge +8

Bewaren voor het geval er ooit 1 de geest geeft, of je toch een 3e wil gaan gebruiken. 

Dat is niet de bedoeling.

Reputatie 7
Badge +12

Bewaren voor het geval er ooit 1 de geest geeft, of je toch een 3e wil gaan gebruiken. 

Als Carola ooit een derde wilt gebruiken moet er een derde tv ontvanger in het abonnement zitten, en dan krijgt ze er 1 opgestuurd en heeft krijgt ze dus een 4e. Het enige juiste is zoals Thomas zegt retouren naar KPN, dit kan kosteloos via PostNL of langs bij één van de vele winkels.

ohhh zo! Dan zouden we er graag eentje terug willen.
Je kunt deze gratis afleveren bij een KPN Winkel of Postnl punt

Als je hem bij Postnl aflevert kun je ons retouradres gebruiken:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

Hallo Thomas, zal hem retourneren via Postnl naar genoemd antwoordnummer.

Op het ontvangen PB om de box te mogen overnemen, ga ik maar niet in.😏 Hij gaat netjes retour naar de rechtmatige eigenaar.

Reputatie 7
Badge +20

ohhh zo! Dan zouden we er graag eentje terug willen.
Je kunt deze gratis afleveren bij een KPN Winkel of Postnl punt

Als je hem bij Postnl aflevert kun je ons retouradres gebruiken:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

Hallo Thomas, zal hem retourneren via Postnl naar genoemd antwoordnummer.

Op het ontvangen PB om de box te mogen overnemen, ga ik maar niet in.😏 Hij gaat netjes retour naar de rechtmatige eigenaar.

 

PB??

@joop2011 PB, ja.

Reputatie 7
Badge +20

@joop2011 PB, ja.

 

PB betekend ja?

Privé bericht, @joop2011.

Reputatie 7
Badge +8

@joop2011 PB, ja.

 

PB betekend ja?

Nee dat betekent privé bericht.

ze heeft dus van iemand op t forum de vraag gekregen om de ontvanger van haar over te nemen.