Beantwoord

Elke keer als ik naar een andere zender zap, gaat de tv storen

  • 2 January 2022
  • 37 reacties
  • 260 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

37 reacties

Jammer dat ik geen filmpje kan sturen vanaf dit forum dat was 't misschien duidelijker

het is wel duidelijk hoor!

Ik weet niet of je mijn bericht al gelezen hebt maar zie hierboven:point_up: .

Top!

Als het daarna nog misgaat is misschien een nieuwe DVS een poging waard,Je huidige zijn namelijk sterk verouderd.Maar een (lange) ethernet kabel blijft het beste.

Reputatie 1

Tot nu toe gaat het goed. Maar is toch bijzonder dat de monteur die glasvezel komt aanleggen bij ons in huis en die sluit alles op deze manier aan..... Hij heeft alles ingesteld etc

Dank je wel voor je hulp. Super 

Tot nu toe gaat het goed. Maar is toch bijzonder dat de monteur die glasvezel komt aanleggen bij ons in huis en die sluit alles op deze manier aan..... Hij heeft alles ingesteld etc

Dank je wel voor je hulp. Super 

Brand dat lampje nu wel groen?

Reputatie 1

Ja brand groen inderdaad. 

Ja brand groen inderdaad. 

ah top,dan lag daar waarschijnlijk het probleem.

Reputatie 1

Hoop dat 't daar aan lag... Maar wel bijzonder dat de monteur het zo heeft aangesloten. Heb 3 maanden veel problemen gehad met het beeld, niemand van kpn wist de oplossing, van n netgear opsturen tot totaal uren met kpn aan de lijn hangen.... Heel erg veel frustratie gehad sinds de glasvezel en nogeens 70 euro elke maand betalen...... Heel bijzonder. 

Misschien wisten ze het niet,Of hadden ze niet het idee dat het hier aan zou kunnen liggen.

het kan ook zijn dat de monteur geen stekkerdoos in zijn auto had en dat hij het daarom maar zo aangesloten heeft.

Reputatie 1

Tja..... Kan maar heb er wel 8 hier liggen... Maar goed ik ga vanmiddag hoop ik 90 minuten zonder storing voetbal kijken... 

Tja..... Kan maar heb er wel 8 hier liggen... Maar goed ik ga vanmiddag hoop ik 90 minuten zonder storing voetbal kijken... 

laat maar weten of dit de oplossing is!

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Fctwenteenschede

Heb je misschien al een update voor ons? :nerd: