Beantwoord

EPG KPN vergelijking met EPG CDS

  • 12 November 2020
  • 18 reacties
  • 518 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +3

Beste KPN,

Is het mogelijk om bij films ook de namen van de acteurs te vermelden en het jaartal?

 

Dit mis ik namelijk erg, en om nou een TV programmablad hiervoor aan te schaffen….

 

CDS heeft mijn smartcard per abuis nog niet gedeactiveerd, zodoende kan ik nog een vergelijking maken.

Hier de foto van uw EPG:

Nu de foto's van de EPG van CDS:

Voor de rest ben ik zeer tevreden over Interactieve TV van KPN

 

Groetjes,

D-box

 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 18 November 2020, 13:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Even een zetje geven, heb nl nog geen reactie ontvangen.

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @D-box ,

De gemiddelde wachttijd is momenteel vijf dagen. Met een beetje geluk volgt er morgen een reactie van een moderator.  

Reputatie 6
Badge +3

@Noordzee 

Thx 4 info

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb het voor je nagekeken. De informatie die in de gids staat wordt ons geleverd door de netwerken zelf. Hier hebben we dus geen directe invloed hierop. Enige dat ik zou kunnen aanraden is bijvoorbeeld via de online tv gids of voor uitgebreidere informatie zijn er websites (deze is wel in het Engels) die nog meer informatie geven. Ik zou kunnen kijken of ik voor je de vraag uit kan zetten maar gezien het een verandering door de netwerken vergt schat ik de kans op slagen als heel erg laag. 

Reputatie 6
Badge +3

@Bram_

Quote

 Ik zou kunnen kijken of ik voor je de vraag uit kan zetten maar gezien het een verandering door de netwerken vergt schat ik de kans op slagen als heel erg laag. 

Unquote

 

Hoi @Bram_ 

Probeer het toch maar; het kan toch niet zo zijn dat een knullig bedrijf als CDS  -die nota bene in Luxemburg zit- een betere EPG heeft dan onze KPN die gewoon in Nederland zit?

 

Probeer het man!

 

Groetjes,

D-box

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb het voor je uitgezet. Ik ga wel het topic sluiten gezien de verandering vanzelf komt als dit wordt aangepast en dit langer kan duren. Daarbij zal ik voor je duimen!

Reputatie 6
Badge +3

@Bram_ 

Dank je wel!

Maar laten we eerlijk zijn, ik heb 28 jaar gewerkt bij PTT/KPN en het kan toch niet zo zijn dat een achenebbisj bedrijf als CDS een betere EPG heeft dan ons?

 

In ieder geval dank ik je hartelijk voor je inzet; als het niet zou lukken zal ik mij kapot schamen (als oud KPNner), fiks dit EPG-probleem alsjeblieft zodat je meer klanten krijgt, en dat we altijd kunnen zeggen: “Wij zijn te beste op ieder vlak”.

 

Groetjes,

D-box

 

Reputatie 6
Badge +3

@Bram_

Het is nu al 4 maanden verder, dus ik dacht bij mezelf: Even een zetje geven.

Dit is de EPG van KPN
 
Dit is de EPG van CDS
 
Dit is het vervolg van de EPG van CDS

 

Reputatie 6
Badge +3

Je ziet dus dat er niks is verbeterd.

Voor de rest ben ik zeer tevreden over KPN.

 

Fijn weekend.

D-box

Reputatie 7

Er zijn meerdere leveranciers van elektronische programma gidsen en blijkbaar gebruikt CDS een andere leverancier dan KPN. Ik verwacht niet dat KPN zomaar overstapt naar een andere leverancier en vooral niet als daar een hoger prijskaartje aan hangt.

Reputatie 6
Badge +3

Er zijn meerdere leveranciers van elektronische programma gidsen en blijkbaar gebruikt CDS een andere leverancier dan KPN. Ik verwacht niet dat KPN zomaar overstapt naar een andere leverancier en vooral niet als daar een hoger prijskaartje aan hangt.


Hoi wjb,

Even over dat "hogere prijskaartje”: ik geloof er geen bal van, ik zal je vertellen waarom:

CDS is één van de gierigste aanbieders die ik ken (daarom ben ik er ook weggegaan),

 

Eerst gingen ze in hun pakketten bezuinigen om een groot aantal zenders niet meer via de satelliet te broadcasten maar via internet (hoeven ze voor die zenders geen transponders te huren).

Vervolgens heeft CDS de doorgifte gestaakt van alle Discovery-zenders en ook van de Eurosport-zenders omdat ze te duur waren (of omdat er dan weer een prijsverhoging zou komen voor de klanten).

Kortom, CDS is één van de gierigste aanbieders die ik ken.

 

Je zal maar op de camping staan zonder Eurosport op je TV….

 

Dus dat CDS een duurdere leverancier heeft vwb de EPG kan er bij mij niet in; het zijn gewoon krentekakkers.

 

Veel groeten @wjb en een fijn weekend.

D-box

 

Reputatie 6
Badge +3

Beste KPN,

Ik loop al langer te klagen over jullie EPG in dit draadje; bij films worden er geen acteurs vermeld en het jaartal ook niet.

In de plaats van een abonnement op een wekelijks programmablad aan te schaffen voor uw tekortkomingen hieromtrent heb ik gegoogeld naar EPG Nederlandse zenders en kwam toen terecht bij : www.vprogids.nl

Deze geeft WEL de volledige EPG weer (net zoals CDS dit doet).

 

Het kost mij wel extra handelingen als ik de EPG van een film wil bekijken (dus acteurs en het jaartal) omdat ik dan eerst -via mijn mobiel- vprogids.nl moet bekijken.

 

Ik vind het uitermate vreemd dat een HI-TECH bedrijf als KPN de volledige EPG niet voor elkaar kan krijgen.

 

Denk nu eens over de beloftes van KPN:

  1. Wij zijn de beste op ieder vlak.
  2. One stop shopping.
  3. Total quality management.

De resultaten:

  1. Is helaas niet zo, CDS heeft een betere EPG dan ons.
  2. Is helaas niet zo, ik moet via mijn mobiel eerst vprogidl.nl raadplegen.
  3. Voldoet KPN in dit geval niet aan.

Ik heb 28 jaar voor uw bedrijf gewerkt en onze afdeling(en) waren er altijd op uit om onze abonnees het allerbeste product te leveren; ik voel me nog steeds een KPN-er en dat zal altijd zo blijven.

Doe er wat aan!

@Bram_  stuur dit bericht door naar je directe Chef alsjeblieft; en laat hem/haar dit hele draadje lezen svp.

Ik ben zeer tevreden over interactieve TV van KPN, maar over de EPG ben ik niet te spreken.

 

D-box

 

Reputatie 7
Badge +17

@D-box ik ben je een klein excuses verschuldigd. Naar aanleiding van het contact eerder deze maand heb ik op 17 april een e-mail gestuurd naar de persoon die gaat over verbeteringen binnen het iTV platform. Hierbij heb ik de screenshots doorgestuurd een nagevraagd wat de mogelijkheden zijn wat betreft implementatie. Ik heb maandag 19 april daar reactie op gehad maar deze blijkbaar over het hoofd gezien. Hiervoor mijn excuses. In de reactie die ik heb gehad staat dat we op dit moment al wel bezig zijn met verbeteringen en dat het dus iets is waaraan we werken. Het signaal dat ik gestuurd heb is daarin meegenomen. Ik kan je niks zeggen over wanneer zo'n wijziging gedaan zou worden en of het precies is wat jij voor ogen hebt of dat het er net wat anders uit zal zien. Maar wat ik dus wel kan zeggen is dat we bezig zijn met het verbeteren van deze service. 

Reputatie 6
Badge +3

@Bram_ 

Hartelijk dank!

Groetjes,

D-box

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Bram_ 

Mijn complimenten voor de uitgebreidere EPG!

Naast Omschrijving is er ook de knop "Cast" toegevoegd.

Mijn hartelijke dank hiervoor!

Nu het jaartal nog.

KPN moet met alles de beste zijn! Dus ook met de EPG.

 

Groetjes,

D-box

(Man, het lijkt wel of ik weer bij Sales werk)

 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Bram_ 

Mijn complimenten voor de uitgebreidere EPG!

Naast Omschrijving is er ook de knop "Cast" toegevoegd.

Mijn hartelijke dank hiervoor!

Nu het jaartal nog.

KPN moet met alles de beste zijn! Dus ook met de EPG.

 

Groetjes,

D-box

(Man, het lijkt wel of ik weer bij Sales werk)

 

Hoi @Bram_ 

Het is nu al 5 maanden geleden dat ik reageerde in dit topic.

De EPG is sterk verbeterd dmv de virtuele knop "Cast" waarvoor nogmaals mijn hartelijke dank.

Alleen het jaartal mis ik nog.

Kan je deze vraag nogmaals inschieten svp?

Het kan toch niet zo zijn dat een andere aanbieder een betere EPG heeft dan ons.

Veel groeten,

Tom

Reputatie 6
Badge +3

@Bram_ 

Hoi Bram,

Het kan toch niet zo moeilijk zijn,

Je kan het jaartal gewoon vermelden onder de knop "Omschrijving" dan hoef je er geen andere virtuele knop bij te maken.

Ik hoor niets meer van je.

Het is toch bij de gekken af dat CDS een betere EPG heeft dan ons?

(Ik ben hier nu al een jaar mee bezig om dit aan te kaarten).

Groetjes

D-box 

Reputatie 6
Badge +3

@Kpn 

Kunnen jullie svp ook het jaartal vermelden in de EPG bij de films die worden gebroadcast.

Ik zou dit zeer op prijs stellen.

Lees dit draadje even svp