Beantwoord

Er worden geen opnames gemaakt, wat ik ook programmeer

  • 19 January 2022
  • 4 reacties
  • 37 keer bekeken

Momenteel wordt alles wat ik ingeprogrammeerd heb, niet opgenomen. Hebben meer mensen daar ook last van?? 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 22 January 2022, 19:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

@jandhaenens Staan op de site ook geen opnames? https://tv.kpn.com/

Reputatie 7
Badge +22

Beste @jandhaenens,

Welke type tv ontvanger heb je? Al eens een reset (terug naar fabrieksinstellingen) geprobeerd? Ik heb geen problemen met de opnames. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @jandhaenens! Ervaar je dit probleem nog steeds? Lees het graag, ook de antwoorden op de vragen die gesteld zijn en of het gelukt is om de TV ontvanger te herstarten en/of te resetten

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!