Beantwoord

Extra tv-ontvanger uitzetten, de optie opnemen pakket wordt dan doorgestreept?

  • 26 January 2022
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Hallo, ik wil na verhuizing een van mijn extra TV ontvangers weer uit het pakket halen (ik heb slechts 1 ontvanger nodig). Ik kan dat online aanpassen in mijn pakket, maar in het overzicht zie ik dan dat naast de extra TV ontvanger (netto besparing van 5 euro per maand) ook de optie van ‘opnemen pakket (0,00 Eur)’ wordt doorgestreept. Betekent dit dat deze optie voor opnemen geheel vervalt, ook voor de overgebleven TV ontvanger?

icon

Beste antwoord door Joep1965 26 January 2022, 16:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Klopt helemaal.  U zal dan het opneempakker moeten nemen. Financieel maakt het dus niets uit. Bij 2 ontvangers is het opneempakker gratis.

Reputatie 7
Badge +22

Beste @JoostvdW1,

Als je nog 1 tv ontvanger wilt dan klopt het dat het opnamepakket niet meer gratis is, hou je de tweede tv ontvanger wel dan blijft het gratis. Maar bij 1 tv ontvanger betaal je € 5,- per maand voor het opnamepakket. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo, ik wil na verhuizing een van mijn extra TV ontvangers weer uit het pakket halen (ik heb slechts 1 ontvanger nodig). Ik kan dat online aanpassen in mijn pakket, maar in het overzicht zie ik dan dat naast de extra TV ontvanger (netto besparing van 5 euro per maand) ook de optie van ‘opnemen pakket (0,00 Eur)’ wordt doorgestreept. Betekent dit dat deze optie voor opnemen geheel vervalt, ook voor de overgebleven TV ontvanger?

 

Dat kan via:

Mijn KPN

0800-0402 gratis

Chatten. zie hier. (ik heb goede ervaringen met chatten)

 

Als je het opname pakket wilt behouden, kan je de 2de switch beter behouden.

Anders betaal je € 5,-- per maand voor het opname pakket en kom je uiteindelijk op hetzelfde neer.

En een extra KPN tv ontvanger kan nooit kwaad (denk ik). :wink: