Beantwoord

Favoriete apps indelen op de TV+

  • 30 May 2023
  • 10 reacties
  • 211 keer bekeken

Op andere Android TV's kan ik mijn favoriete apps naar eigen wens indelen. In de TV+ interface kan je alleen toevoegen, die houd in dat de laatste (en vaak meest favoriete) app altijd achteraan staat. 

Omdat die een standaard functie is van Android TV's moet dit niet moeilijk op te lossen zijn, maar aangezien ik dit issue niet in deze lijst zie staan vermoed ik dat hier nog niet naar gekeken wordt. 

Kunnen jullie deze functie aanzetten/vrijgegeven?

icon

Beste antwoord door joop2011 30 May 2023, 15:36

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Jurren,

Op zich is dit best een goed idee, hopelijk doet KPN er iets mee. 👍

Reputatie 7
Badge +20

Zie hier.

Punt 24

Reputatie 7
Badge +22

Zie hier.

Punt 24

Helemaal TOP @joop2011. 👍

Reputatie 7
Badge +7

Ik weet dat bij KPN dit punt in ieder geval onder de aandacht is gebracht. Of dit daadwerkelijk gerealiseerd wordt is even afwachten natuurlijk. Mogelijk staat het al op de planning maar met lagere prioriteit.

Zie hier.

Punt 24

Top! Deze lijst had ik nog niet gevonden en gezien Erik_ zijn uitgebreide reactie heb ik goede hoop dat dit eens gaat werken! Helaas hangt dit blijkbaar aan de functie aanpasbare kanalen, dus ik kan me voorstellen dat dit effect heeft op de hele thuisomgeving en dus iets meer werk dan een vinkje is. Had al het vermoeden dat dit niet zomaar uitgezet was. Maar staat wel op de backlog blijkbaar 👍

Reputatie 6
Badge +6

Flauncher app.

Reputatie 7
Badge +20

Flauncher app.

??

Reputatie 7
Badge +22

Flauncher app.

@J.D.P wat is een Flauncher app?

Flauncher app.

Goed verhaal, lekker kort. Mand! 😂

 

Ik heb Flauncher even geprobeerd, maar als primaire launcher is dit me ruim te spartaans. Maar als je Flauncher met Button Mapper onder de app knop zet werkt het best wel ok eigenlijk. Dan krijg ik met de app knop alleen de apps te zien die ik wil, gecategoriseerd en gesorteerd zoals ik het wil. Moest wel even Alternatieve knoppen afhandeling aanzetten. Hij mag voorlopig blijven, dank voor de tip!

Reputatie 6
Badge +6

Flauncher app.

Goed verhaal, lekker kort. Mand! 😂

 

Ik heb Flauncher even geprobeerd, maar als primaire launcher is dit me ruim te spartaans. Maar als je Flauncher met Button Mapper onder de app knop zet werkt het best wel ok eigenlijk. Dan krijg ik met de app knop alleen de apps te zien die ik wil, gecategoriseerd en gesorteerd zoals ik het wil. Moest wel even Alternatieve knoppen afhandeling aanzetten. Hij mag voorlopig blijven, dank voor de tip!

Kpn afstandsbediening > button mapper > rec knop veranderen naar Tv+ app.

Reageer