Beantwoord

Feedback op de verbeteringen voor KPN TV+

  • 24 March 2023
  • 8 reacties
  • 94 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo kpn,

 

even een algemene opmerking:

verbeteringen in de tv box worden goed opgepakt maar... ze worden niet opgelost zoals de klanten het graag willen.

bv:

favourieten indelen kan niet, dit is een standaard functie in android tv dus niet moeilijk aan te passen.

geluidsprobleem wordt opgelost maar net verkeerd. ik heb binna mijn high end speakers van 1000 euro ps. opgeblazen . 

ipv volume te normaliseren naar alle aparatuur wordt juist het colume op de lage volume aangepast. dus ik zet een cd aan (jawel ouderwets) en het volume is het dubbele.. 

ik ben blij dat de app ontwikkelaars van kpn alles snel oppakken maar aub let goed op wat de klant vraagt. dan maar iets langer w8 voor een aanpassing ipv luidsprekers opblazen😁

o ja mischien handig om in het forum een apart deel te maken voor tv+ naast interactieve tv.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 25 March 2023, 17:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoe kan je nu High End luidsprekers van 1000 watt opblazen?

Bij dat vermogen knallen je oren er volgens mij uit.

 

Sorry, ik werk niet bij KPN en ook nooit bij KPN gewerkt.😉

 

Zie ook hier, hier kan de updates volgen.

Je kan je ook op deze updates abonneren. 😉

1000 euro .. een onkyo receiver met dali,s erachter. alle loopt via de onkyo.

dan naar de tv. werkt perfect.

maar jazeker kan je speakers opblazen. als er onverwacht veel ,vermogen, komt dan gaat het mis. 

ik heb speciale apps waarmme je de subsonische bas en de clipping ed insteld om dit te voorkomen.

bijna opgeblazen. 😁

Reputatie 7
Badge +20

@Steffen14 

In theorie kan het inderdaad, maar moderne versterkers zijn hier voor beveiligt (toch?).