Film1 niet 3 maanden gratis maar 50% korting

  • 26 November 2021
  • 6 reacties
  • 70 keer bekeken

Na lang dubben met m’n vrouw en kids kozen we te gaan voor 3 maanden gratis FILM 1, om met de kerstvakantie in aantocht wat file te bekijken, blijkt bij het activeren van Film 1 dat ik € 7,49 per maand moet betalen, ik denk zal wel een foutje zijn dus ik chat met Gert van de chat om voor mij te regelen dat ik 3x € 7,49 terug krijg. Maar daar kon Gert mij niet bij helpen. Voor mij gold niet dat ik gratis 3 maanden Film 1 kon kijken maar voor mij gold MAAR 50% korting. Belachelijk terwijl KPN me toch echt een mail stuurt met de keuze voor 3 maanden gratis Film 1.
 

Het ligt er aan dat ik een oude trouwe klant ben van KPN, geeft Gert als reden. Blijkbaar moet je eerst een keer je abonnement opzeggen en overstappen naar Ziggo om weer gebruik te mogen maken van de kortingsacties die KPN je per mail toestuurt omdat je dan een ‘nieuwe’ klant bent. Belachelijk!
 

Ik heb nu uit frustratie het erotiek pakket geactiveerd om toch maar iets gratis te hebben maar waarschijnlijk zal ik hier weinig gebruik van gaan maken.
 

Ik hoop dat KPN dit forum leest en mij alsnog Film 1 gratis aanbiedt voor 3 maanden als TROUWE KPN KLANT! En voortaan alleen de nieuwe klanten deze mails stuurt dan weet ik ook niet wat ik mis.

Admin: reactie afgesplitst en verhuisd naar nieuw topic. Verdere reacties ook mee verhuisd 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

@Johan Hoevelaken

Het klopt dat met een ouder abonnement, dus de Compleet abonnementen Alles-in-1 of “Internet+TV”,  Film1 voor de helft van de prijs ( 7,49 ) af te nemen is gedurende de eerste 3 maanden. Dat staat ook keurig zo vermeld in je MijnKPN account. Niet gezien?

Heb je een Hussel Internet (met tv) thuis dan is het wel de eerste 3 maanden gratis.

Ook opvallend:
Onder de Compleet abonnementen is de volle prijs 14,99 per maand. Onder het nieuwe Hussel abonnement is het 9,99 per maand (maar andere zaken zijn weer wat duurder, dat wel).

Hallo Peter, 

 

Lezen is ook een vak het gaat mij er om dat ik een mail krijg van KPN Film 1. 3 maanden gratis is dan is het natuurlijk niet te verkopen dat als je dan in Mijn KPN dat wilt nemen dat je die keuze niet hebt. 
 

DAT VIND IK DUS ERG SLECHT VAN KPN!

 

Had je dat niet gezien in mijn comment?

 

Ik hoop niet dat jou reactie namens KPN was want ik hoop nog steeds dat ze hun belofte die ze mij in de mail doen ook  netjes naar mij nakomen en alsnog aanbieden.

 

Het komt een beetje over dat jij (Peter) het logisch vind dat je bij de KPN een aanbieding via de mail krijgt dat iets gratis is en dat het dan uiteindelijk gewoon harde euro’s kost in totaal € 22,47 in drie maanden daarvoor koop ik twee grote boodschappen tassen vol met boodschappen voor mijn kinderen.

Had je dat niet gezien in mijn comment?

Ja, zeker wel. Ik begrijp dan ook niet, als je geen Hussel Internet met TV hebt, dat je die mail hebt gehad.

Ik hoop niet dat jou reactie namens KPN was (...)

Ik spreek niet namens kpn inderdaad (zie ook mijn ondertekening). Daarom heb ik me wat dat betreft (vergoeding van die andere helft) ook helemaal niet uitgesproken. Heb alleen veel productkennis waarmee ik andere klanten hier wil helpen.

Ook kennis qua aansluiten enzo. En tips & tricks.

Een kpn moderator zal hier nog komen. Die mag lekker dieper op het kpn-deel (verantwoordelijkheid enzo) in gaan :grin: .

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Johan Hoevelaken, welkom. 

Wat vervelend dat je ineens kosten kreeg die je niet had verwacht. Ik ga nog eens goed naar de marketing kijken, waarschijnlijk zijn de emails die jij ontvangen hebt niet helemaal duidelijk geweest. Meerdere pakketen waren gratis, maar we kunnen Film1 momenteel niet volledig gratis aanbieden, vandaar dat klanten die Film1 hebben gekozen korting ontvangen in plaats van een volledig gratis pakket. Dit moet natuurlijk van te voren wel duidelijk zijn. 

@Hanna_ , Zeer vreemd, zet net Film 1 aan tegen het tarief van 9.99 euro met een korting van 3 maanden van 9.99, is in mijn ogen geheel gratis, ps ts zijn naam komt me bekend voor, tenminste de tweede.😳😳

Dat komt omdat jij een Hussel abonnement hebt @Doornekamp33 .

Bij Alles-in-1 en “Internet + TV” abonnementen (oudere proposities) kost het 14,99 en krijg je het 3 maanden voor de helft daarvan.