Foutcode 301

  • 2 May 2019
  • 3 reacties
  • 755 keer bekeken

Ik heb ook foutcode 301 maar krijg het niet opgelost

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @WILMA1954. Welkom op het forum! Wat vervelend dat je deze foutcode te zien krijgt. Kan je wel gebruik maken van internet? Foutcode 301 komt in beeld wanneer de tv-ontvanger zijn software niet kan inladen. Op deze pagina kan je bekijken hoe je dit probleem kan verhelpen. Mocht dit het probleem niet verhelpen, dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb helaas nog geen reactie ontvangen op mijn laatste bericht. Is het probleem inmiddels al verholpen en kan je weer tv kijken? Mocht dit niet het geval zijn dan zou ik je willen vragen om alsnog en bericht achter te laten in dit topic.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer