Beantwoord

Foutcode STB-NMC-400: wat kan ik eraan doen?

  • 20 May 2022
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Ik heb die fout code ook en wil nu wel is daadwerkelijk de oplossing en niet dat slap antwoorden iedereen keer dood moe van  

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia_ 25 May 2022, 21:28

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Jay Van Wijngaarden, welkom! Wat jammer om te lezen dat jij dit ook ervaart. Deze foutcode behelst verschillende problemen. Het is dan ook heel lastig om te zeggen wat er precies aan de hand is. Er kunnen verschillende factoren meespelen. Heb je op onze website al eens het stappenplan bij verbinding met zender verbroken doorgelopen? Heb je dus al eens: 

  • de ontvanger herstart (minimaal 30 seconden het stroom eraf)
  • alles behalve de ontvanger losgekoppeld van het modem
  • eventuele draadloze verbindingsset ertussenuit gehaald
  • het modem herstart
  • de ontvanger nog eens herstart (minimaal 30 seconden het stroom eraf)

Als dit niet heeft geholpen, kan je dan uitleggen hoe jouw netwerk in elkaar zit? Welke Experia Box heb je, heb je ook wifi versterkers, hoe heb je alles aangesloten? De community helpt je graag verder!

Reageer