Foutcode STB-ZAP-01 & Foutmelding AVS-TO-0001, AVS-403-10146_2 en AVS-500-10000 [Gesloten op 23-12-2020]

  • 24 August 2020
  • 1210 reacties
  • 110888 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

1210 reacties

Vanuit de techniek krijgen we een seintje het (waarschijnlijk) is opgelost. 

Kunnen jullie voor mij checken of het weer werkt? 

Badge

Vanuit de techniek krijgen we een seintje het (waarschijnlijk) is opgelost. 

Kunnen jullie voor mij checken of het weer werkt? 

Bij ons werkt het weer.

Vanuit de techniek krijgen we een seintje het (waarschijnlijk) is opgelost. 

Kunnen jullie voor mij checken of het weer werkt? 

Hier werkt het ook weer! 

Reputatie 2
Badge

Ja, bij mij werkt het ook weer, en hopelijk blijft dat zo.

….

De storing staat ook vermeld op de storingspagina, je krijgt hem te zien nadat je jouw postcode invult.

 

hmmm, 6815 wordt niks vermeld, ik heb ook het idee dat hij landelijk is. Maar is hij nu wel of niet opgelost?

Reputatie 2

Vanuit de techniek krijgen we een seintje het (waarschijnlijk) is opgelost. 

Kunnen jullie voor mij checken of het weer werkt? 

Yesss opgelost, thanks!

Best Erik,

dit is geen tijdelijke storing. Ik heb in postcode gebied 9511 ook last van deze storing, en al een aantal weken. Vreemd dat deze niet gemeld wordt voor die postcode. Zoals veel gebruikers aangeven komt de storing regelmatig en te vaak voor. Zoals ik al eerder aangaf, na de laatste release van KPN. Goed te horen dat men bezig is met dit probleem. Ik hoop wel dat het een permanente oplossing wordt op korte termijn.

 

@RobGieterveen . Kun jij nu voor mij controleren of het is opgelost? Want dat is namelijk wat onze techneuten zeggen.

Badge

Vanuit de techniek krijgen we een seintje het (waarschijnlijk) is opgelost. 

Kunnen jullie voor mij checken of het weer werkt? 

Opgelost!

Bij mij werkt het ook weer 👍

Midwoud -voor nu werkt het weer.

Zowaar. Het werkt weer, ook in de app. We kunnen weer terugkijken. Hopelijk blijft dit ook zo. Hoe zit het met compensatie KPN?

Ik zou wel de compensatie hiervan terug willen hebben 

Reputatie 6
Badge +8

www.kpn.com/vergoeding

 

Al betwijfel ik of er bij een storing van enkele uren voor een dienst als terugkijken/opnemen überhaupt wat wordt vergoed. En zo ja gaat het letterlijk om centen. Succes iig. 

Reputatie 3
Badge +2

Hier nu (pas) de STB ZAP 01 bij het terugkijken van programma's van vanavond. Gebruik de witte 4K ontvanger (ZXV8001). 

Reputatie 7

Hier nu (pas) de STB ZAP 01 bij het terugkijken van programma's van vanavond. Gebruik de witte 4K ontvanger (ZXV8001). 

Is dat bij een specieke uitzending?

Welke?

Reputatie 3
Badge +2

NPO 1 (1) EenVandaag 18:15 en NOS Journaal 20:00. Inmiddels doen ze het allebei wel.

Reputatie 7
Badge +30

Wat ontzettend top dat ik zoveel positieve reacties lees! Heel erg fijn! Nogmaals onze excuses voor deze ontzettend vervelende situatie.

Ik heb sinds de installatie van de nieuwe software hetzelfde probleem. Restten werkt soms (tijdelijk) wel maar lost het probleem niet op. Hoogst irritant.

Vanuit de techniek krijgen we een seintje het (waarschijnlijk) is opgelost. 

Kunnen jullie voor mij checken of het weer werkt? 

Helaas Erwin, 

Hier is het nog niet opgelost... 

Net weer de tv ontvanger herstart, dus nu doet'ie het weer even, maar voor hoelang? 

De ene keer geeft de netflix app zwart beeld, maar wel geluid, de andere keer lukt het terugkijken van een programma het niet.

Gelukkig wisselt het mekaar wat af 😉 maar het is natuurlijk wel erg irritant... 

Reputatie 7

Vanuit de techniek krijgen we een seintje het (waarschijnlijk) is opgelost. 

Kunnen jullie voor mij checken of het weer werkt? 

Helaas Erwin, 

Hier is het nog niet opgelost... 

Net weer de tv ontvanger herstart, dus nu doet'ie het weer even, maar voor hoelang? 

De ene keer geeft de netflix app zwart beeld, maar wel geluid, de andere keer lukt het terugkijken van een programma het niet.

Gelukkig wisselt het mekaar wat af 😉 maar het is natuurlijk wel erg irritant... 

Maar @Erwin_ heeft het over de STB-ZAP-01 melding, niet over het spontaan herstarten van TV ontvangers en zwart beeld bij Netflix. Dat zijn issues die in dit topic (klik) besproken worden.

Vanuit de techniek krijgen we een seintje het (waarschijnlijk) is opgelost. 

Kunnen jullie voor mij checken of het weer werkt? 

Helaas Erwin, 

Hier is het nog niet opgelost... 

Net weer de tv ontvanger herstart, dus nu doet'ie het weer even, maar voor hoelang? 

De ene keer geeft de netflix app zwart beeld, maar wel geluid, de andere keer lukt het terugkijken van een programma het niet.

Gelukkig wisselt het mekaar wat af 😉 maar het is natuurlijk wel erg irritant... 

Maar @Erwin_ heeft het over de STB-ZAP-01 melding, niet over het spontaan herstarten van TV ontvangers en zwart beeld bij Netflix. Dat zijn issues die in dit topic (klik) besproken worden.

Aha! Bedankt voor de tip 😊

Ik dat het misschien met elkaar te maken kon hebben, omdat beide problemen (zwart beeld bij Netflix, en de foutcode STB-ZAP-01) begonnen na die update van het tv kastje... 

De tv ontvanger start helaas nog niet op eigen initiatief op bij een storing 😉

Ps. een programma terugkijken gaat gelukkig nu goed.

Nog steeds niet opgelost. Net weer de foutcode bij terugkijken opgenomen programma.

Reputatie 3
Badge

De optie BEGIN GEMIST tijdens het lopende programma wordt door mij regelmatig gebruikt. Dit gaat bij bijna alle zenders die hiervoor geschikt zijn goed. Alleen bij enkele regionale zenders gaat het mis, dat verschijnt de foutcode STB-zap-01 in beeld. Bij 4 van de 10 regionale TV-zenders die ik kan ontvangen is dit het geval, o.a. bij TV Gelderland.

Hebben er hier meer last van en wat is de oplossing? Alle bekende mogelijkheden heb ik geprobeerd om een oplossing te vinden, frisse start, software opnieuw downloaden, experiabox V9 en de 2 ontvangers HMB2260 uit- en inschakelen, enz.

 

@RobGieterveen 

Met het terugkijken van opgenomen programma's heb ik geen problemen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Bernardo99, @Fabianv, @TVconsumer, @Bevanwe en @HMK, ik heb jullie reacties verplaatst naar dit algemene topic over deze foutmelding, waar een algemene storing mee gaande was. De laatste dagen wordt door meerdere gebruikers aangegeven dat ze de melding niet meer te zien krijgen, ik hoop dat dit bij jullie ook het geval is!