Foutcode STB-ZAP-01 & Foutmelding AVS-TO-0001, AVS-403-10146_2 en AVS-500-10000 [Gesloten op 23-12-2020]

  • 24 August 2020
  • 1210 reacties
  • 110894 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1210 reacties

En ja hoor… hier idem (Weert) hetzelfde probleem.

wat me nu stoort aan kpn is het gebrek aan communicatie. Ook hebben ze niet direct een oplossing, laat dan weten dat je er mee bezig bent!

Ben het volledig eens met de reacties.

 

Sinds de nieuwe lay-out werkt het menu super traag en vooral onlogisch, zijn er geregeld wifi issues en kun je vaak niet terugkijken. 
 

Vanavond wederom het geval. 
 

Helaas gaan de prijzen steeds verder omhoog, maar het abonnementsgeld na niet leveren waar je voor betaald, krijg je niet terug.

 

Benieuwd hoe snel het opgelost zou zijn als er een wet werd aangenomen waarin dit geregeld werd. Echt super prut KPN.

 

Eerder was er al eens zo’n geintje met een update waardoor alle Iphones slecht internet hadden en bleek een nieuwe Experia box de oplossing. Veel tijd heeft dat gekost.

 

Test eens wat beter voor je iets uitrolt of geef mensen hun geld terug.

 

 

Zelfde hier. Komt laatste tijd steeds vaker voor. Kun je iets doen om toch te kunnen kijken?

Storend en vreemd dat de code niet herkend wordt!!

KPN wat nu?

 

Reputatie 1
Badge

Volgens mij ligt de cloud server op zijn gat voor uitgesteld terugkijken of opgenomen programma's

Hier hetzelfde ook voor de zoveelste keer de dezelfde code als in de foto van hier boven kan geen opnames terug kijken en geen programma's terug kijken. We gaan lekker overstappen aangezien me mobiel abo ook afloopt gaat die ook weg bij kpn. Ben het gekloot meer dan zat. En ja wifi is hier ook klote en alleen nieuwe leden krijgen een set wifi versterkers. Klote service van kpn

Hier in Gouda ook de storingen STB-zap-01 en AVS-TO-0001 (arcadyan hmb2260). Daarnaast zien we veranderde teksten in programmaomschrijvingen als je een programma zou willen terugkijken (als dat zou lukken). Bijvoorbeeld bij ‘ Zondag met Lubach’ staat er:

“ Er moet een nieuw gidstekstje komen, heb jij daar tijd voor Arjen? Wat moet er dan in staan? Gewoon weer: Zondag met Lubach, zo goed als nieuws. Stuur gewoon deze chat door! Oké man, ga ik doen.”

 

Het lijkt er op alsof er een fout gemaakt wordt….  Ik ben benieuwd wanneer het opgelost wordt.

Hier nu ook 500-10000, op twee decoders!

Ik ben net overgezet van Telfort naar KPN krijg ik dit gezeik: melding STB-ZAP-01. En zie ik ook nog eens dat er een maand geleden al sprake van was en nog steeds geen oplossing!  Wat IS dit voor amateurisme KPN? Ik wil mijn geld terug over de periode dat eea niet goed werkt!

Hier in Raalte ook dezelfde problemen, shit

Hier ook hetzelfde probleem, al 3x opnieuw opgestart, werkt niet, erg vervelend

 

Hier ook probleem en als ik melding bij KPN wil doen krijg ik melding sta-zap-01 foutcode bestaat niet 

Reputatie 7
Badge +20

Beste allemaal. Dank voor jullie meldingen. In korte tijd komen er veel meldingen voorbij. Ik heb direct doorgezet en het wordt onderzocht. Men is er al druk mee bezig. Als we meer weten plaatsen we uiteraard een update in dit topic. 

Helaas heb ik dit probleem ook.

Ik heb het gevoel dat e.e.a te maken heeft met een trage netwerkverbinding. Naast het niet kunnen terugkijken van oudere afleveringen, merk dat de internetverbinding ook erg traag is. `restten van modem, verbindingen Interactieve TV and what have you, helpt niet echt.

Ik zit nog via koper op een verbinding van max 18Mbps maar meet op dit moment rond de  10Mbps (Ookla test). (nu 12).
Mogelijk dat dat dus een rol speelt.

 

In Zeeland ook dezelfde foutcode

Hier in Zwolle ook weer dezelfde foutmelding.

Erg jammer/merkwaardig dat dit al een maand speelt en ze het issue nog niet opgelost hebben.

 

@ KPN

Wellicht als compensatie het verhoogde maandbedrag terugdraaien.

 

Mvg

Donovan Vesters

Reputatie 2
Badge

Begon met foutmelding Stb zap 01. Alles gereset.. Toen maar 16 zenders en sprong naar zender 200. Fout code avs-500-10000. 

Na een aantal resets de zenders verwisseld met ons 2e kastje en wat blijkt.. De ontvanger is kapot.. Fijn dat je dit  niet vindt op de KPN site.. We willen dus een nieuw kastje.. Hoe regelen we dit. 

Hier ook in Utrecht met regelmaat sinds enige dagen: foutcode stb zap 01 wordt niet herkend door KPN?? Kan programma niet terugkijken.

Ook foutcode STB-zap-01 (Eindhoven)

TEMPO!

 

Ook het er Blaricum het probleem en geen oplossing. Maar wel gewoon abonnementskosten betalen, voor wat? Service niet op orde  kan niets terug kijken of opgenomen programma's terug kijken. 

Gewoon met zijn allen overstappen. Laat kpn maar stikken in hun eigen kut zooi 

Ook hier de foutcode AVS-TO-0001 bij het willen kijken van opgenomen programma's,

maar tegelijkertijd ook STB-ZAP-01 bij het terugkijken van programma's.

Volgens mij hangen deze fouten samen.

Beide foutcodes worden niet geaccepteerd als foutcode, als ik deze fouten meld op de site https://www.kpn.com/service/televisie/problemen.htm#/

Helaas lees ik dat de STB-ZAP-01 fout al een maand bestaat en dat er nog steeds aan gewerkt wordt.

Badge

Hier ook, West Brabant, dezelfde problemen. ITV app werkt niet, terugkijken en opnames leveren foutcode zoals hierboven genoemd. Wifi heeft de laatste weken regelmatig hickups. 

Reset tv ontvanger en modem geen verbetering.

 

Hier in Veldhoven ook de zelfde melding en bij elke zender

Reputatie 2
Badge

Waarom zie ik bij de kpn geen storing, terwijl ik op alle storingen.nl meer dan 2000 storingen zie? Ik heb nu een probleem met mijn ontvanger, samen  met heel  veel anderen blijkbaar. Mijn zenderpakket werkt niet.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic