Foutcode STB-ZAP-01 & Foutmelding AVS-TO-0001, AVS-403-10146_2 en AVS-500-10000 [Gesloten op 23-12-2020]

  • 24 August 2020
  • 1210 reacties
  • 111019 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1210 reacties

Enkhuizen hier, ook hetzelfde. Kan niks terugkijken en ik heb geen opnames meer. Misschien wel goed ook, dit is de druppel om iig tv op te zeggen en alleen nog streaming diensten te gebruiken.

Ook wij hebben hier last van. Raar dat er nog geen oplossing voor is gevonden…..

en inderdaad heeft de nieuwe software update veel traagheid opgeleverd. Echt geen vooruitgang dit!! 

In Noordwijk (ZH) ligt het ook op z’n gat. Voor de zoveelste keer! 

Reputatie 2
Badge

Bij mij werkt het weer.

Hier ook de foutcode stb-zap-01 sinds enkele minuten,  opnames bekijken is niet mogelijk.

Ook hier (ehv) dezelfde storing zowel bij terugkijken als opnames proberen te kijken… 

lees vele problemen, mag ervan uitgaan dat iedereen hiervoor gecompenseerd wordt, betaal flink voor dit soort extra diensten, mag t wel werken!

hooelijk snel opgelost

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Hubers 

Welke foutmelding krijg je te zien? Er is denk ik op dit moment een storing gaande op Interactieve TV.

Hoi, ik heb nu foutmelsin stb-zap-01. Kan helaas niet terugkijken. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen? Ik hoor het graag

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Badge

Idd de probleem doet zich nog steeds voor  wordt dit wel opgelost??  

Ook hier de foutcode AVS-TO-0001 bij het willen kijken van opgenomen programma's,

maar tegelijkertijd ook STB-ZAP-01 bij het terugkijken van programma's.

Volgens mij hangen deze fouten samen.

Beide foutcodes worden niet geaccepteerd als foutcode, als ik deze fouten meld op de site https://www.kpn.com/service/televisie/problemen.htm#/

Helaas lees ik dat de STB-ZAP-01 fout al een maand bestaat en dat er nog steeds aan gewerkt wordt.

Klopt ik ervaar het zelfde probleem. 

Hier in Gilze het zelfde probleem ,dat is erg jammer 

Ook hier in Vleuten al enige tijd last van de code STB-zal-01! 

Daarnaast regelmatig een melding dat we naar een andere zender moeten zappen en weer terug. Dan gaat het weer even goed. Dit komt 2-3 keer per avond voor. Ook dit is al geruime tijd zo.

 

Wanneer wordt het opgelost? 
 


 

ik heb het nu ook voor het eerst.  Wat moet ik doen? Heb al opnieuw opgestart. En had ineens geen beeld meer. Nu wel gelukt om dat goed te krijgen. Maar nog steeds zelfde probleem.  Ik wil wat terugkijken wat ik altijd doe. Nu voor het eerst. Woon in Almelo.

Los dit eens op KPN. Anders stap ik over. 

Reputatie 7
Badge +22

Beste @J_G en @Marpo 

Er is denk ik een storing gaande met Interactieve TV, hopelijk geeft KPN vanavond nog info.

Ook sinds vanavond deze foutmeldings code

De aangegeven tips toegepast maar dit helpt niet.

Gemeente Deventer betreft het hier.

500 - 10000 geloof ik ga nu naar men slaapkamer kijken wat did daar doet

Hier ook hetzelfde probleem. Hoe kan dit opgelost worden?

Beste allemaal. Dank voor jullie meldingen. In korte tijd komen er veel meldingen voorbij. Ik heb direct doorgezet en het wordt onderzocht. Men is er al druk mee bezig. Als we meer weten plaatsen we uiteraard een update in dit topic. 

Het loopt al meer dan een maand. Dit kan kpn toch niet afdoen met zo een reactie daar hoort compensatie bij en snellere reactietijd en oplossingen!!!

Reputatie 7
Badge +10

Hier ook hetzelfde probleem. Hoe kan dit opgelost worden?

Afwachten tot de storing verholpen is. ;-) 

Hier in Hoofddorp ook. Veel ergernis .. geen opnames te zien. Terugkijken niet mogelijk. Ook in de app geen opnames te zien. 😠

Sinds gisteren gemeente Nijmegen op verschillende programma's code stb-zap-01. Maar nu op alles

KPN wanneer gaan we downgraden om het te herstellen. 

heb ik ook last van, alles gereset en opnieuw geinstalleerd

Hier ook de melding STB-zap-01 ! Los het op!!

Reputatie 7
Badge +22

Beste @johanvos52 @M.Cramer @Maarten71 @Fadlaoui 

Er is denk ik op het platform van interactieve TV een storing gaande, hopelijk komt KPN gauw met een antwoord.