Foutcode STB-ZAP-01 & Foutmelding AVS-TO-0001, AVS-403-10146_2 en AVS-500-10000 [Gesloten op 23-12-2020]

  • 24 August 2020
  • 1210 reacties
  • 110908 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1210 reacties

Wij kunnen al weken geen programma's meer terugkijken sinds we van Telfort naar KPN zijn verhuisd. Kan geen servicedesk te pakken krijgen, kom in een keuzemenu terecht. Help!

Ik heb de foutcode nu ook al een aantal keer gekregen de afgelopen weken. Heb vanalles geprobeerd, en soms werkt het wel. Nu vanavond 8 uur journaal terug willen kijken, en toch weer de foutcode. Meerdere keren geprobeerd. :(

Zelfde hier, kan het 8 uur journaal van vandaag niet terugkijken (eerder al andere programma’s niet), software opnieuw geïnstalleerd, geen verbetering. 

Hier ook de gewraakte foutmelding. Voor de tweede dag de laptop maar aan de tv hangen voor het journaal, maar dit moet niet te lang duren. Nu het journaal maar als opname ingepland in de hoop dat het dan beter gaat, maar ook bij opnames treedt deze fout soms op. Knap waardeloos. Krijgen we bij KPN ook voor elke dag dat een dienst niet werkt, 2 dagen abonnementskosten retour, net als vroeger bij UPC? Maar vooral: wanneer is het opgelost?

De laatste dagen heel erg. Deze foutmelding. Geen programma’s kunnen terugkijken en opnames worden niet binnen gehaald. Wel opname icoon maar wordt niet opgenomen.

weet iemand hoe je iemand van KPN aan de telefoon krijgt die het ook op kan lossen? Is het ook op te lossen of moet ik naar Ziggo overstappen?

Reputatie 7
Badge +9

@Robin Wehrens , bel naar 0800-0402 en spreek in dat je een medewerker wil spreken.

Sinds een paar dagen kan ik niet meer terugkijken. Krijg steeds foutmeldingen STB-zap-01. Harde reset al geprobeerd, dan is het een dag goed En de volgende dag weer hetzelfde gedoe

Beste iedereen, ik heb nog meer informatie gekregen: de afgelopen dagen zijn een behoorlijk aantal programma's op het laatste moment toegevoegd aan de gids. Denk aan het Coronadebat van gistermiddag. Het is soms op zo'n laat moment dat het niet mogelijk is om het programma ook op het platform op te nemen. Dan krijg je dus deze foutmelding. Het kan helaas niet hersteld worden. Wel gaan we kijken of we in dit soort gevallen het groene ‘terugkijk’ icoontje weg kunnen halen. Onze excuses voor het ongemak! 

Ik heb het ook bij Chateu Meiland en die is niet op het laatste moment toegevoegd.

Ondanks meerdere malen nieuwe software geïnstalleerd te hebben, werkt het niet.

Soms wel, soms niet. Het lijkt wel alsof een 'oud' kastje van een paar jaar oud de nieuwe software niet aan kan. 

Lekkere update KPN.…

 

Ondanks meerdere malen nieuwe software geïnstalleerd te hebben, werkt het niet.

Soms wel, soms niet. Het lijkt wel alsof een 'oud' kastje van een paar jaar oud de nieuwe software niet aan kan. 

Lekkere update KPN.…

 

Hier het zelfde probleem ze zeggen dat het opgelost is maar is dat dus niet 

 

Hier ook probleem. Maandag ook. Drie dagen gewerkt. Nu weer fout.

 

Update. Heb willekeurig 50 programma's (20 vandaag, 15 gisteren 10 eergisteren en 5 maandag) geprobeerd terug te kijken. Kreeg 3x de foutmelding. Waarvan meiland voor vandaag mijn enige is. Ook maandag ging die fout.. Iets met capaciteit? Overigens is meiland van maandag nu wel terug te kijken. Dus vermoed dat nu live uitzending afgelopen is meiland van vandaag er wel weer opkomt.

Is natuurlijk verschrikkelijk (gilletje) dat ik morgen niet kan meepraten over de uitzending van vandaag. Denk dat een refund van 3/50ste deel van terugkijken (meen 5 Euro) toch wel rechtvaardig is... 😆 En nee ik werk niet bij KPN. 

 

Hier ook diezelfde melding , super irritant. En dat is niet alleen vandaag,  vorige week ook al een paar keer gehad. De tv ontvanger loopt ook iedere keer vast, dan moeten we echt de stekker eruit halen, weer paar minuten wachten tot die weer is opgestart om weer tv te kunnen kijken.

Hier ook al drie dagen hetzelfde probleem. Opnames niet af kunnen spelen.  Opnames niet opgenomen. En terugkijken een error.

Reputatie 3

Beste iedereen, ik heb nog meer informatie gekregen: de afgelopen dagen zijn een behoorlijk aantal programma's op het laatste moment toegevoegd aan de gids. Denk aan het Coronadebat van gistermiddag. Het is soms op zo'n laat moment dat het niet mogelijk is om het programma ook op het platform op te nemen. Dan krijg je dus deze foutmelding. Het kan helaas niet hersteld worden. Wel gaan we kijken of we in dit soort gevallen het groene ‘terugkijk’ icoontje weg kunnen halen. Onze excuses voor het ongemak! 

Nu klinkt deze update als “we hebben de oorzaak gevonden en daarmee is het klaar” Maar misschien lees ik het verkeerd

Het verklaard niet waarom het ook regelmatig is bij programma's die al lang in de programmering stonden. Het verklaard ook niet dat het in sommige gevallen na 10-15 keer proberen het wel werkt.

Ik hoop dat jullie door blijven zoeken naar de oorzaak

 

Beste iedereen, ik heb nog meer informatie gekregen: de afgelopen dagen zijn een behoorlijk aantal programma's op het laatste moment toegevoegd aan de gids. Denk aan het Coronadebat van gistermiddag. Het is soms op zo'n laat moment dat het niet mogelijk is om het programma ook op het platform op te nemen. Dan krijg je dus deze foutmelding. Het kan helaas niet hersteld worden. Wel gaan we kijken of we in dit soort gevallen het groene ‘terugkijk’ icoontje weg kunnen halen. Onze excuses voor het ongemak! 

Chateau Meiland, net toegevoegd aan de gids??? Deze foutmelding komt zo vaak voor en aangezien mijn vrouw dezelfde programma's opneemt kan het hier ook niet aan liggen. Wij betalen volle pond maar krijgen de laatste tijd niet de kwaliteit, wat gaat KPN hier aan doen?

En daar gaan we weer....😡. Ik wil Beste Zangers terugkijken: stb zap 01. Verdorie. Draai die update maar terug KPN. Heeft alleen maar onduidelijkheid en storing gebracht. Hoe lang gaat dit nog duren ..

Al dagen wisselende foutcodes waaronder stb zap 01. 
ik zie hier op het forum dat veel meer mensen hier last van hebben. Wat mij stoort is de houding van kpn. Als je de storing zoekt op hun site krijg je de melding “foutcode bestaat niet”. Ik dacht van wel. Foutcode komt van kpn en is dus wel bekend. Er wordt nog altijd geen oplossing geboden door kpn. Zeer slechte service. Zo wordt ziggo ineens toch aantrekkelijk. 

Avond nr 4.. weer zelfde melding! Kan weer niet terugkijken 

Hier na inmiddels 4 weken nog steeds dezelfde storing.. Wat een amateuristische bedoening dit en dat van 1 van de grootste providers van het land.

Over compensatie hoor je niemand, ook al krijgen we nu bijna een maand al niet de diensten die wel onderdeel zijn van het abonnement dat elk jaar wel duurder wordt voor minder service. Telefonisch onbereikbaar en zelfs inloggen op het forum was een tijd niet mogelijk door een storing... Zegt alles al eigenlijk..

Software herinstalleren 10 minuten + update 10 minuten heeft het probleem voor het 8-uurjournaal opgelost. In de tussentijd dit journaal via de laptop gekeken. Maar veel vertrouwen heb ik niet, want dit ging gisteren idem dito, al heb ik toen via het geheime onderhoudsmenu de software laten verwijderen en heb ik nu de herinstallatie vanuit het reguliere menu gestart.

Reputatie 3
Badge

Hier ook exact het zelfde probleem. Opnames zijn niet meer terug te vinden.

Zijn ze er wel lopen ze vaak vast.

Terugkijken ook die stb foutmelding.

Gaat lekker met die nieuwe software. 

Reputatie 1

Al dagen wisselende foutcodes waaronder stb zap 01. 
ik zie hier op het forum dat veel meer mensen hier last van hebben. Wat mij stoort is de houding van kpn. Als je de storing zoekt op hun site krijg je de melding “foutcode bestaat niet”. Ik dacht van wel. Foutcode komt van kpn en is dus wel bekend. Er wordt nog altijd geen oplossing geboden door kpn. Zeer slechte service. Zo wordt ziggo ineens toch aantrekkelijk. 

Hier ben ik geheel mee eens. De arrogantie...veel problemen ook met WiFi meerdere keren installeer gehad nu zelfs de dure superwifi aangeschaft voor 199 eur. Klacht werd niet opgelost. Toen ik bij kpn weg was werd ik gebeld en kon commercieel ineens van alles als ik maar klant bleef. O ja en WiFi problemen worden gegarandeerd opgelost...nou niet ja zelf betalen 199 eur. En als je betaald voor 100 MB ach ja dan hoeven we maar 20 te leveren want blablablabla.  En nee u mag niet opzeggen want we hebben een contact u betaald heel veel 80 eur per maand en wij leveren geen goed internet… nou contact afgelopen alles weg...kpn waardeloos...alleen maar slechter...ga nu al alles omzetten om voorbereid te zijn...kpn een dikke 1 voor je houding etc...

Stb-zap-01 hier ook. De opnames staan in de planning en ook in de gids staan ze echter bij de opnames is het akelig leeg.

Op de itv app op de telefoon kan ik de opnames wel zien.

Komt er nog een compensatie KPN? Op alle storingen.nl is Nederland wederom niet zichtbaar zo groot is de storing  bij KPN vanavond weer.