Foutcode STB-ZAP-01 & Foutmelding AVS-TO-0001, AVS-403-10146_2 en AVS-500-10000 [Gesloten op 23-12-2020]

  • 24 August 2020
  • 1210 reacties
  • 110981 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1210 reacties

Badge

kan +/-  20 opnames niet meer afspelen / bekijken van af  01-08-2020 

 

Ik heb hetzelfde probleem sinds de update. En ik kan ook niet starten met kijken terwijl het programma nog opneemt/nog niet is afgelopen.

Ik krijg bij het afspelen van sommige recente opnames exact dezelfde foutmelding. Ik heb de ontvanger herstart. Maar dit verhelpt de foutmelding niet.

Ik heb ook steeds deze foutmelding, ik heb dit op verschillende plekken op dit forum vermeld en ook geen antwoord gekregen. Herstart tv ontvanger helpt niet. Opnieuw software installeren ook niet en modem resetten helpt ook niet. De foutcode blijft steeds tevoorschijn komen 😿

Ik heb vanaf maandag 5 oktober steeds berichten hierover op dit forum geplaatst.

Hier ook de laatste tijd foutmelding stb-zap-03/3 bij het kijken van pluspakket. 

Bij Telfort ook nooit deze problemen gekend. 

Alles al geprobeerd. En dan ook nog het rare dat ik andere aflevering van de serie wel kan kijken maar waar ik ben gebleven wil niet. 

 

Kpn los het nu eens op !!!

Bij mij ook de storing stb-zap-03/-40462. Kan voor de zoveelste keer opgenomen programma’s niet afspelen. KPN wat zijn jullie aan het klungelen de laatste tijd? Kom met oplossingen! Jullie moeten ondertussen weten dat veel klanten regelmatig geen programma’s kunnen terugkijken. Communiceer met je klanten!!! 

Is het toeval dat deze storingen bij kpn dit vaak bij commerciële zenders voorkomen?

Helaas, ook hier dezelfde foutmelding. Na telefonisch contact met Kpn, te horen gekregen dat dit een bekend probleem is en dat zij bezig zijn met een oplossing. Wel jammer dat dit nog steeds niet opgelost is en dat je door hen ook niet geïnformeerd wordt. Je betaalt toch een behoorlijk bedrag per maand terwijl op dit moment het pakket wat ik afneem al 2 weken niet volledig functioneert. 

Na inmiddels 7 weken!! hier ook nog steeds hetzelfde probleem.. Ongelofelijk.

Morgen maar weer een poging doen contact te krijgen met KPN.. Echt diep triest de kwaliteit van de diensten en de service eromheen al helemaal. Ik kan niet begrijpen dat ze zo met de betalende klanten omgaan... 

 

Beste iedereen, ik heb nog meer informatie gekregen: de afgelopen dagen zijn een behoorlijk aantal programma's op het laatste moment toegevoegd aan de gids. Denk aan het Coronadebat van gistermiddag. Het is soms op zo'n laat moment dat het niet mogelijk is om het programma ook op het platform op te nemen. Dan krijg je dus deze foutmelding. Het kan helaas niet hersteld worden. Wel gaan we kijken of we in dit soort gevallen het groene ‘terugkijk’ icoontje weg kunnen halen. Onze excuses voor het ongemak! 

Jammer dat gewone programmering alles laat afweten door 1 programma corana🤨

s Laar afweten 

 

@Marcia_

Jammer weer. Hier vanavond:

Opnames kunnen niet worden geladen

De opnames kunnen niet worden geladen. De server doet er te lang over om te reageren (time-out).

(AVS-TO-0001)

p-s-je. Gelukkig werkt het wel via de app in mijn Samsung.

Ik heb al meerdere periodes de STB-zap-01 code elke keer op mn scherm staan. Ik heb nu al 2x een harde reset gedaan. De eerste keer begreep ik, toen werkte het weer na héél lang (de-)installeren. Toen na 2 weken kreeg ik wéér die melding. Ben ik wéér die harde reset gaan doen. Nu na weer 2 weken krijg ik die code WEER.


Ik ben het nu wel spuugzat. Komt er nog een echte oplossing? En nee, het gaat niet om programmas die verschoven zijn. Denk o.a. aan Instinct op zaterdagavond waar die melding opeens halverwege de aflevering in beeld springt.

Reputatie 1

Pfff… ook hier weer dezelfde foutmelding en niet mogelijk om programma’s terug te kijken.  Ook opgenomen programma’s hebben weer de inmiddels o zo bekende foutmelding.
Manman… wat mis ik BrabantNet....

AVS-TO-001 ook een herstart modem helpt niet.

 

Wat nu?

Heb je eindelijk ff tijd om even niks te doen, krijg ik weeeeeeeer dezelfde foutmelding. In staat om over te stappen naar andere aanbieder. 

Ook hier STB-ZAB-01.

 

Oplossing KPN?

Ja ik ook! Jij dus vaker? Kan je er wat aan doen of is het een storing?

Zelfde probleem hier in Heerde.

opname kijken en terugkijken lukt niet

Ik kijk net tv, mijn kpn box begint zich ongevraagd te updaten. Ik zat midden in een programma dat ik aan het terugkijken was. Nu is de update afgerond en kan ik het programma ineens niet meer verder kijken. Krijg deze foutmelding: STB-zap-01.

waarom wordt de box uitzichzelf ge-update op een moment dat het mij niet uitkomt? En waarom kan ik het programma nu niet terugzien?

Reputatie 3
Badge

12 oktober: ik probeer een opname te bekijken. Ineens verschijnt de lijst met opnames niet meer. En dan komt hij even wel in beeld en als ik probeer te starten komt de melding STB zap 01
dit was laatst ook al!!     

Ik krijg zowel de STB als de AVS-code die, volgens KPN, niet bestaat(!?). Omdat het invoervak die complete code niet kan bevatten (zelfs zonder de verbindingsstreepjes kom je 1 plaats tekort) is dat wel logisch.

Er is geen storing in mijn regio. Mijn gids is verschrikkelijk traag en de ontvanger herstart af en toe spontaan. 
 

Daar gaan we wéér. Foutcode terugkijken lukt niet. Kpn maakt daar kennelijk een maandelijks terugkerend "feestje" van voor alle klanten van interactieve tv. Je zou bijna denken dat ze gráæg willen dat klanten door al die ergernis vertrekken.

Idem ook regelmatig Foutcode STB-ZAP-01 :rage:

Heel erg jammer.

Reputatie 1

Voor de zoveelste jeer kan ik weer programna's niet terugkijken. Foutcode: STB-zap-01. Laatste keer is het vanzelf hersteld, dus ik ga ook niet allerlei fratsen uithalen. KPN doe er snel wat aan, want dit isniet grappig meer.