Foutcode STB-ZAP-01 & Foutmelding AVS-TO-0001, AVS-403-10146_2 en AVS-500-10000 [Gesloten op 23-12-2020]

  • 24 August 2020
  • 1210 reacties
  • 110894 keer bekeken

Reputatie 3

Dit topic is gesloten! Hulp is niet meer nodig​​​​​​

Dankzij jullie hulp hebben we verbeteracties kunnen uitvoeren op het iTV-platform. Dit heeft goed uitgepakt, want de impact is afgenomen tot een normaal niveau.
Krijg jij deze foutcode(s) nog wel te zien? Herstart de (On Demand) opname/serie/film. Werkt dit niet en weet je zeker dat je niet getroffen bent door een storing? Maak dan een eigen topic aan op ons Forum*. De community staat voor je klaar! :innocent:

*Je kunt uiteraard ook bellen (0800-0402) of chatten met een van onze collega's

 

Foutcode STB-ZAP-xx of Foutmelding AVS-xxx-x

Meerdere klanten ervaren problemen met het terugkijken van programma's en opnames. De foutcodes variëren van 'AVS-xxx', 'STB-xxx', tot ‘ZAP-xxx-x’.
Er loopt al een tijdje een onderzoek naar deze verstoring. Uit analyse blijkt dat de problemen ontstaan door een aantal programma's die op  het laatste moment werden toegevoegd aan de gids. Soms gebeurt de aanlevering op zo'n laat moment, dat het niet meer mogelijk is, om het programma ook op het platform op te nemen. Als de klant dan dit programma wil terugzien, krijgt de klant een foutmelding. Dit kan helaas niet hersteld worden:disappointed_relieved: . Er wordt gekeken om het groene terugkijkenpictogram van de betreffende programma's ook weg te halen om onduidelijkheid te voorkomen. 

 

Help ons mee! 

Het onderzoek gaat onverminderd door. Hierbij kunnen we jullie hulp goed gebruiken. Krijg jij een van de bovengenoemde foutmeldingen bij het bekijken van een opname gemaakt ná 2 oktober? Plaats dan een reactie met de volgende informatie:

- Welk programma het betreft;

- Wanneer de originele uitzending van dit programma was; (tijd en datum)
- Wanneer wilde je de uitzending terugkijken (het moment dat het niet lukte); (tijd en datum)
- Wat er precies gebeurde (incuslief foutmelding);

- Staat de opname in de opname lijst? 

LET OP! Vul daarnaast je gegevens in in je profiel, dan kunnen wij de gegevens delen met de techniek!

*admin: bericht aangepast 

 

 

*admin: topic gesloten op: 23-12-2020 19.02 uur

Lisa 3 jaar geleden

Beste allemaal! Dit topic is gesloten omdat de impact is afgenomen. Mocht je nog wel last hebben van deze foutmelding, check dan onze site>Afspelen mislukt
Geen succes? Maak je eigen topic aan! De community staat voor je klaar :nerd:

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1210 reacties

Reputatie 1

Dit is Godverdomme de zoveelste keer dat dit gebeurd. Wat een KUT bedrijf is dat klote KPN.

Ik ben er helemaal klaar mee. Betaal ik daar bijna 800 euro per jaar voor.

Het probleem speelt al maanden

WAT EEN ENORM SLECHTE SERVICE!!!!

Ik heb precies hetzelfde probleem, maar als je de foutcode invoer dan krijg je foutcode bestaat niet.

 

Hallo hier sinds vandaag het zelfde probleem...geen enkele programma terug kunnen kijken...en de foutcode wordt niet herkend...hopelijk wordt het idd snel opgelost

Ik heb sinds een half uur ook de zelfde foutmelding. Volgens jullie site bestaat de foutcode niet...

vanavond  hetzelfde probleem. tv kijken gaat wel , netflix ook, maar opnames

kijken ? ho maar . app doet het ook niet . “server doet er te lang over" duidelijk
verbindingsprobleem. telfort meldt geen storing . 

Sinds we het nieuwe menu hebben (enkele dagen geleden) kunnen we opnames niet meer afspelen. de 30 sec truc werkt soms even maar meestal ook niet.

Reputatie 1

Ook hier de foutcode. Reset gedaan en nog steeds. Het programma dat ik wil terugkijken loopt nog. Heel irritant.

Ik heb in Rheden hetzelfde probleem.

Reputatie 3

Hier Apeldoorn, sinds 30 minuten hier ook!

Reputatie 5
Badge +5

 

 

Vandaag voor de eerste keer hetzelfde probleem, kan geen enkele opname terugkijken ( stb-zap-01)

En ook hier doffe ellende. Wat je ook probeert, iedere keer foutmelding stb enzovoort. 

Is er nog iemand wakker bij kpn. Misschien moeten jullie dan eens even wat doen aan die storing

 

Ik heb ook hetzelfde probleem! Kan ook geen programma's meer terugkijken 

Sinds de laatste menu update kampen wij met diverse problemen op de tv.

Opnames kunnen niet terug gekeken worden. Geeft fouten als wachten duurt te lang op de server.

Of kan opname niet afspelen er is iets fout gegaan.

Terug kijken vanaf het begin werkt meestal niet. Maakt niet uit welke kanaal. Versneld doorspoelen of terug spoelen werkt niet. Inmiddels al een en ander zitten lezen en software gereset maar nog weinig verbetering.

 

Melding bij terug kijken 

( De de video kan niet worden afgespeeld  STBzap01 

 

Opnames terug kijk

( De opnames kunnen niet worden geladen De server doet er te lang over om te reageren time-out AV5-TO-0001 )

Sta open voor reacties 

Reputatie 1

het komt de laatste tijd wel vaker voor dat er storingen zijn.

spontaan een reset van de digitale ontvanger, dan zijn opeens alle 661 (glas) verdwenen.

dit allemaal zonder enige vorm van correspondentie “we gaan iets updaten”.

nu heb ik net weer wat info bij de opgenomen programma’s, MAAR als je een programma wilt bekijken dan krijg je wel meteen de foutmelding en STB-zap-01

 

wakker worden KPN 

 

Reputatie 1
Badge

STB-zap-01 ook hier…. herstarten heeft ook geen zin gehad. 

Ook in Apeldoorn hetzelfde gedoe

Ben je lekker uitgesteld aan het kijken krijg je ineens weer die #@#€#@#-code... 

Denk je een opname te kijken.. ook die foutcode..

Dit is nu al een maand bezig 😠..

Wordt tijd dat dit heel snel opgelost wordt want anders zijn wij genoodzaakt over te stappen..😠😠😠😠😠

Badge

Zelfde probleem in Tilburg 😪

Overijssel idem. Stb zap foutcode. Daarnaast ook TO 0001 code. Alle standaard oplossingen al geprobeerd.

Ik kan mijn opnames niet zien en krijg de foutcode AVS-TO-0001 is dit een bekend probleem en weet iemand hier de oplossing voor?

Ik kan niet meer terug kijken en ook niet bij  me opnamens hoe los ik dit op heb alles al gereset

En hier ook hetzelfde probleem

 

Badge

Ja dat krijgt ik ook te zien STB-zap-o1 of ik krijgt te zien AVS-TO-001 

Kpn hoe krijgt ik dit opgelost? 

Ik heb ook sinds vandaag dezelfde foutmelding. Kan ook geen opnames meer meer zien. Foutcode avs-to-0001