Beantwoord

Foutmelding (500-REF-408) bij bekijken opname via de app op LG tv

  • 25 January 2022
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

Hallo,

Vorige week heb ik de extended edition van Lord of the Rings, Return of the King op Net5 opgenomen. Bij het terugkijken van de opname via de app op de LG TV krijg ik bovenstaande foutmelding. Ook in de app op de telefoon dezelfde melding.

Echter, op een andere televisie waar nog een kastje aan hangt, werkt de opname wél. 

Uit "wanhoop" heb ik de opname maar verwijderd en heb in de gids gezocht om hem gewoon terug te kijken, helaas zonder doorspoelen bij de reclames dus. Maar tot mijn grote verbazing werkt dit dus óók niet!

Nu ben ik de opname dus kwijt, maar kan ik hem dus ook niet in de woonkamer terugkijken via de gids. Valt hier iets aan te doen? Zo niet, kan de opname dan hersteld worden zodat ik hem in de toekomst dan tóch nog boven kan kijken?

M.v.g. Thijs 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 28 January 2022, 13:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Thijs13! Dat is geen fijne situatie! Ik kijk voor je hoe we dit het mooist op kunnen lossen. Zou je daarvoor je profiel in willen vullen? Dan ga ik voor je aan het werk!