Beantwoord

Foutmelding STB zap 01. Terugkijken werkt niet.

  • 2 March 2022
  • 5 reacties
  • 747 keer bekeken

Reputatie 1

Goedenavond,

 

Ik heb nu al 2 keer gechat met kpn. Over de storing met terugkijken. Ik heb op zondag een programma droomhuis gezocht op sbs 6 staan dat op vrijdag is begonnen en 72 u en 30 m duurt. Ook op npo 1, rtl 7 en net 5 werkt het terugkijken van afgelopen weekend niet, ook op die zenders staan hele lange programma's die het weekend lang duren. Ik heb al de software opnieuw geïnstalleerd, de frisse start gedaan. Alle apparaten herstart, modem er uit enz. Ben ik de enige met dit probleem? De eerste medewerker gaf aan dat de storing al op een lijst stond en op 1-3 om 18.00 opgelost zou worden. Deze medewerker had zelf ook last van de storing. Aangezien het probleem niet was opgelost heb ik later op de avond nogmaals gechat en de medewerker gaf aan dat er geen storing bekend was en deze zou gaan melden. Inmiddels is het nog niet opgelost. Hoe zit dit?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 6 March 2022, 18:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @LisanS! Bedankt voor je bericht!

Nee, je bent niet de enige geweest met dit probleem: er zat een fout in de gidsinformatie die wij ontvangen hadden. Het kan helaas niet meer hersteld worden. Sinds afgelopen vrijdag (04 maart 2022) moet alles weer goed weergegeven worden in de gids!
Excuses voor het ongemak!

 Ben 4 augustus overgestapt van Ziggo naar Kpn, heb in die korte tijd al 2 keer storing gehad.

Nu weer een foutcode Foutmelding STB zap 01. 

begin me toch af te vragen of dit wel een  goede keuze is geweest. 🫤

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Pien 1 , er is helaas een algemene storing met interactieve TV en de KPN iTV app.

Houd het volgende topic in de gaten voor updates:

Problemen KPN TV + apps (foutmeldingen STB-zap-01 / 500-10022) | KPN Community

Reputatie 1

 Ben 4 augustus overgestapt van Ziggo naar Kpn, heb in die korte tijd al 2 keer storing gehad.

Nu weer een foutcode Foutmelding STB zap 01. 

begin me toch af te vragen of dit wel een  goede keuze is geweest. 🫤

 

 

Ik vraag mij dit (met tussenpozen) al 7 jaar af, maar in het kader van gemakzucht en masochisme blijf ik toch maar. 

Ook ik ben speciaal overgestapt van Ziggo naar KPN, met de hoop dat jullie een betere service zouden leveren. Helaas komen jullie ook al met de nodige storingen en loze beloften.. ik hoop wel dat dit niet blijf duren en terugkomen.