Ik heb mijn abonnement verlengd ongeveer 10 dagen geleden naar dubbele snelheid internet.
Daarbij heb ik meteen de vraag gedaan of er iets mogelijk is met mijn tv kastje aangezien ik deze al meer dan een jaar niet gebruik omdat deze constant vast loopt en de enige manier om het werkend te krijgen is dat ik de stekker er uit haal en terug plaats.
Soms doet hij het dan 1 of 2 dagen , maar het is niet fijn om dit steeds om de paar dagen te moeten doen.
Ik gebruik de kpn app op mijn tv nu omdat ik sinds iets meer dan een jaar een nieuwe 4k tv heb maar dan mis ik enkele functies zoals oa radio luisteren en dergelijke.
Dus ik kreeg aangeboden om mijn tv ontvanger te vernieuwen naar een 4k ontvanger (staat ook vermeld op mijn aanvraag) mede ook omdat me ontvanger van 2016 is.
Ik dacht deze neemt de monteur mee die bij mij thuis is geweest om mijn kabel/aansluiting aan te passen zodat ik sneller internet binnen krijg.
De monteur heeft zijn werk prima gedaan maar van een nieuwe tv ontvanger wist hij niets , ik moest zelf contact opnemen met de klanten service.
Toch heb ik nog even een paar dagen gewacht want wie weet is het met de post wel onderweg , helaas niks ontvangen dus ik denk dat er ergens iets niet goed gaat.
Ik heb net nog de klantenservice gebeld , na 15min aan de lijn te zitten kreeg ik iemand te spreken , probleem uitgelegd en werd doorverbonden, na 5 minuten ineens de lijn stil en verbinding verbroken.
Ik heb geen zin om weer 20 minuten aan de lijn te hangen dus bij deze de vraag hier.
En als laatste de oude ontvanger wil ik gewoon netjes weer terug geven , ik heb begrepen dat daar ook nog het eea voor bestaat.