Vraag

Geen beeld wel menu via de KPN tv-ontvanger

  • 27 February 2024
  • 4 reacties
  • 37 keer bekeken

Ik lees meerdere met dit probleem,  en heb dus al vele tips geprobeerd. Via instellingen tv ontvanger opnieuw opgestart, update uitgevoerd,  terug grzet naar fb instellingen enz.

Ik krijg alleen weer beeld als ik alle stekkers (tv, experiabox, tv ontvanger) uit  het stopcontact haal. Nu kan ik kijken. Maar als ik straks mijn tv en ontvanger weer uitzet en op later moment op normale manier weer aan doe, dan wederom zwart beeld. 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welke tv ontvanger heeft u? Welk type?

De Arris Vip2952 

Als ik de tv ontvanger aan laat en de tv alleen een poosje uit doe *langer dan half uur, dan is het beeld weer zwart. Maar wel menu nog te zien

Reputatie 7
Badge +13

Wat een vervelende situatie Marije. Ik zou dan in eerste instantie eens deze stappen volgen als de zenders niet beschikbaar zijn, Help dat niet voor je dan kan je ook altijd even de tv-ontvanger van een frisse start voorzien.

Als de problemen dan alsnog aanhouden kun je ook altijd even contact zoeken met de klantenservice op 0800-0402. Dan lopen mijn collega's dat stap voor stap voor je na. 

Reageer