Beantwoord

Geen ondertiteling en steeds error

  • 10 January 2019
  • 15 reacties
  • 323 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Goedemorgen, een nieuwe website met alweer problemen. Als ik op mijn laptop series wil bekijken, zie ik nooit de afloop, dan stopt hij ermee en als ik op de knop druk om verder te gaan verschijnt een error. Ik moet dan opnieuw beginnen en heb dan het einde gemist. Ook ik heb de ondertiteling ingeschakeld maar krijg het niet. Ik kijk via Edge,
icon

Beste antwoord door Bart_ 22 January 2019, 16:33

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Sonjason Dat is natuurlijk erg jammer, in de eerste plek. Welke website bedoel je precies, is dat interactievetv.nl? Wat gebeurt er als je via Chrome kijkt, heb je dan dezelfde problemen?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo! Ik zie dat ik geen reactie van je heb gekregen. Werkt alles inmiddels weer zoals het moet? Als ik nog iets kan doen lees ik het graag.
Reputatie 2
Badge +1
Het raadsel is opgelost Bart_ de mail opende steeds in IE waardoor ik niet meer kon reageren, ik heb het nu in Edge ondergebracht, dus we kunnen weer verder. Maar dan morgen weer 😊
Reputatie 7
Badge +20
Hallo! Dank voor je bericht. Ik begreep al dat het je niet meer lukte om hier te reageren. Fijn dat dát in elk geval weer is opgelost. Nu dan de je eerste vraag. Hoe staat het daar mee? Wat kijk je precies en wat gebeurt er?
Reputatie 2
Badge +1
Goeiemorgen Bart_
Ik heb chrome geprobeerd maar nog steeds geen ondertiteling bij Nederlands gesproken uitzendingen. Wat de errors betreft die heb ik nog steeds aan het eind van een uitzending, gisteren stond hij ineens op kinderslot. Dus weinig veranderd helaas.
Reputatie 7
Badge +20
Goeiemorgen Bart_
Ik heb chrome geprobeerd maar nog steeds geen ondertiteling bij Nederlands gesproken uitzendingen. Wat de errors betreft die heb ik nog steeds aan het eind van een uitzending, gisteren stond hij ineens op kinderslot. Dus weinig veranderd helaas.


Je beschrijft een aantal problemen. Als eerste geef je aan dat je online geen Nederlandse ondertitels ziet. Zijn dat alle uitzendingen bij Nederlands gesproken uitzendingen? En je hebt dit wel zo ingesteld, via de instellingen?

En programma's die je online kijkt en die eerder stoppen. Gebeurt dit bij alle uitzendingen? Of zijn er specifieke uitzendingen? Je hebt het over een error: welk bericht en welke melding zie je voorbij komen?
Reputatie 2
Badge +1
De ondertiteling staat ingeschakeld.

Ik kijk vooral naar series in Net5 en 8 en altijd net voor het eind van een serie springt het op sorry en als ik de knop eronder gebruik waar ik het mee in moet kunnen schakelen, staat er error. Ik moet dan terug naar tv kijken om het weer in te schakelen en heb dan steeds het einde gemist want dan is een volgend programma begonnen. Ik heb net even gekeken bij instellingen en de optie ondertiteling staat weer uit. Dat heb ik dus niet gedaan. Dus ik ga proberen te kijken of het nu werkt. Maar ik las in het forum dat meerdere mensen er last van hebben. Vooral slechthorende mensen waaronder ik.
Reputatie 2
Badge +1
Ondertiteling staat ingesteld maar op de NPO zenders geen ondertiteling te zien.
Reputatie 7
Badge +20
Ik ga voor je uitzoeken wat er nu precies aan de hand is. We hebben het hier even getest en ook bij ons gaat het niet zo soepel. Ik kom er bij je op terug.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo! Ik heb al een voorlopig antwoord voor je, Wanneer je de ondertiteling inschakelt in het Instellingen-menu zou je normaal gesproken ondertiteling moeten hebben op NPO1-2-3. Er zit echter op dit moment iets niet goed, waardoor dit niet werkt. Met de 28 januari release van de website is dit weer opgelost.
Reputatie 2
Badge +1
Dat is mooi Bart, misschien is het probleem van de errors of kinderslot dan ook opgelost. Net Flying doctors gekeken op 8 en weer het einde gemist.... boem kinderslot.
Ik ben benieuwd, alvast bedankt voor de moeite.
Groetjes Sonja
Reputatie 7
Badge +20
Ik denk dat het goed komt, inderdaad. Laat je het weten als de update is gedaan? Flying Doctors is nu niet echt het programma waar een kinderslot bij past...
Reputatie 2
Badge +1
Nee en The Block en House Rules op net5 ook niet 😅Ik laat het je weten als het verbetert 🤞
Reputatie 2
Badge +1
Goedemorgen Bart, het wonder is geschied ☺️ gisteravond zonder onderbrekingen tv kunnen kijken op de laptop. De NPO zenders zijn voorzien van ondertiteling en ik denk dat KPN een heleboel mensen blij heeft gemaakt. Op de gewone tv, die ik weinig gebruik, was de 888 ondertiteling bar slecht Wat met de huidige technieken niet zou hoeven toch?. Dus hulde aan KPN en jij bedankt voor alle moeite. 😍.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen! Dat is mooi nieuwe om de dag mee te beginnen. Fijn dat het nu werkt zoals het moet!

Reageer