Beantwoord

Geen signaal, TV geeft foutcode 842

  • 19 January 2022
  • 2 reacties
  • 87 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Ik heb op de kamer van mijn dochter geen signaal. Hij geeft code 842. Hij is daar verbonden aan een superwifipunt(moet deze rechtstreeks in het lichtnet?).

Wat kan de oorzaak zijn? Kabels zitten goed. Toen de monteur het 2 weken geleden aansloot werkte het modem wel, nu hebben wij gisteren de tv aangesloten en geeft hij code 842.

 

Groet Marianne


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 20 January 2022, 13:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Het lijkt er op dat de tv ontvanger geen contact kan maken met het modem. Deed de tv ontvanger het eerder wel?

Reputatie 7

Hoi @MariannevD, welkom bij ons op het forum. Het klinkt inderdaad alsof de tv-ontvanger geen verbinding krijgt met het modem, zoals Joep ook al noemt. Het is aangesloten via een draadloze verbindingsset begrijp ik, het kan zijn dat de adapters van de set geen verbinding met elkaar hebben. Er zal ook een adapter zitten bij het modem (de Experia Box of KPN Box), wat doet het lampje op beide adapters, brandt, die knippert die of is die uit?